ثبت‌نام جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی(ص) آغاز می‌شود
کد خبر: 3757917
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
25 مهر؛

ثبت‌نام جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی(ص) آغاز می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه ــ ثبت‌نام بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی المصطفی(ص) 25 مهر آغاز می‌شود.

ثبت‌نام جشنواره قرآنی حدیثی المصطفی(ص) آغاز می‌شودبه گزارش ایکنا؛ زمان ثبت نام علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره معنوی 25 مهر تا 20 آبان ماه سال جاری خواهد بود و طلاب المصطفی(ص) می‌توانند برای ثبت‌نام از طریق پایگاه قرآنی و حدیثی المصطفی به نشانی quran.miu.ac.ir اقدام کنند.

مسابقات در چهار بخش طلاب و فارغ‌التحصیلان، خانواده‌های طلاب، کارکنان و استادان و خانواده کارکنان و استادان با همکاری مرکز امور طلاب و خانواده‌ها و مرکز توسعه منابع انسانی المصطفی(ص) برگزار می‌شود.

مطالعات قرآنی، مطالعات نهج‌البلاغه و صحیفه، تفسیر ترتیبی، سبک زندگی اسلامی، قرائت تحقیق (ویژه برادران)، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم از جمله رشته‌های این جشنواره هستند.

حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم (مخصوص طلاب)، حفظ ۵ جزء قرآن کریم (مخصوص طلاب)، حفظ ۳ جزء قرآن کریم (مخصوص طلاب) و حفظ سوره منتخب، دیگر رشته‌های این دوره از جشنواره به شمار می‌آیند.

معرفی آموزه‌های حیات بخش قرآن کریم و عترت طاهرین به منظور ترویج و ایجاد زمینه برای تمسک به آن، توانمندسازی خانواده بزرگ المصطفی(ص) به مهارت‌ها و فنون فنی و محتوایی قرآن کریم، توسعه و تعمیق فضای انس با قرآن و حدیث در میان مخاطبان بخشی از اهداف این جشنواره است.

همچنین معرفی دست‌آورد‌ها و ظرفیت‌های معرفتی حوزه‌های علمیه و جامعة المصطفی(ص) العالمیة در عرصه قرآن و حدیث و شناسایی ظرفیت‌ها و کشف استعدادها، نخبگان و ممتازین قرآنی و حدیثی در عرصه بین‌الملل از دیگر اهداف این جشنواره اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha