اعزام ۲۵ دانشجوی دانشگاه آزاد بیرجند برای شرکت در راهپیمایی اربعین
کد خبر: 3757947
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

اعزام ۲۵ دانشجوی دانشگاه آزاد بیرجند برای شرکت در راهپیمایی اربعین

گروه معارف - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند گفت: ۲۵ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند برای شرکت در راهپیمایی اربعین، عازم عتبات عالیات شدند.

اعزام 25 دانشجوی دانشگاه‌ آزاد بیرجند برای شرکت در راهپیمایی اربعین

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، ابوالفضل سازنده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند، امروز30 مهر، در مراسم اعزام دانشجویان خراسان جنوبی به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، اظهار کرد: دانشجویان استان با تصویب شورای فرهنگی دانشگاه آزاد بیرجند برای شرکت در تجمع عظیم شیعیان در روز اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.
وی با بیان اینکه دانشجویان با یک دستگاه اتوبوس اعزام شدند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: «پیاده‌روی اربعین حسینی ضامن بقاء و دوام نهضت و انقلاب است».
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با بیان اینکه حمایت و مشارکت مسئولان دانشگاهی سبب برگزاری این سفر معنوی شده است، افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان و شرایط کنونی جوامع بشری این راهپیمایی عظیم از اهمیت بالایی برخوردار است.
سازنده، ایام اربعین حسینی را بهترین فرصت برای تبلیغ و ترویج فرهنگ حسینی دانست و تصریح کرد: زیارت اربعین در دین اسلام اهمیت بسزایی دارد و همانگونه که نماز ستون دین و شریعت است، زیارت اربعین و حادثه کربلا نیز ستون ولایت است.
وی یادآور شد: 25 نفر از دانشجویان با حمایت تسهیلاتی دانشگاه آزاد بیرجند در قالب کاروانی فرهنگی عازم عتبات عالیات شدند.

انتهای پیام

captcha