عدم روحیه انقلابی مسئولان به جنگ روانی دشمن دامن می‌زند
کد خبر: 3758105
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

عدم روحیه انقلابی مسئولان به جنگ روانی دشمن دامن می‌زند

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بی‌انگیزگی و عدم روحیه انقلابی در برخی مسئولان، به جنگ اقتصادی و روانی که دشمن به راه انداخته، دامن می‌زند؛ نباید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم ناامید شوند، چرا که این دقیقاً خواسته دشمن است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان، روز گذشته در یادواره شهدای هامون که در زابل برگزار شد، گفت: در حالی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر می گذاریم که در طول این سال‌ها از گردنه‌های سختی همچون تحریم‌ها، نوسان‌ها و مشکلات با ایثارگری و رشادت عبور کرده‌ایم.
وی ادامه داد: اگر مروری به گذشته داشته باشیم، خواهیم دید که آمریکا هیچ روزی در تاریخ انقلاب اسلامی، دست از دسیسه و نیرنگ برای نابودی انقلاب برنداشته است و همواره سعی داشته جوانان ما را از مسیر انقلاب منحرف کند.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: انقلاب اسلامی با کمک شخصیت‌های برجسته‌ای همچون امام خمینی(ره) به پیروزی رسید؛ مردی شجاع و آگاه که با دست خالی به همراهی مردم در مقابل دشمن ایستاد و استکبار جهانی را رسوا کرد.
وی افزود: انقلاب اسلامی همه معادلات دنیا را بر هم زد و یک تنه در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاد؛ امام خمینی(ره) ثابت کرد که می‌توان با توکل به خدا و فرهنگ ایثار و شهادت، عزت و آزادگی را به دست آورد.
گشتاسبی اظهار کرد: هزاران شهید جان خود را نثار کردند تا بر سر عهدی که با امام خود بسته‌ایم استوار بمانیم؛ نباید کسانی را که جان خود را برای پیروزی و استحکام نظام اسلامی فدا کردند، از خاطر ببریم.
وی ادامه داد: امروز نیز دشمن به طریقی دیگر، ملت ما را تحت فشار گذاشته و جنگی اقتصادی و روانی به راه انداخته است؛ اما ملت ما، همان ملت انقلابی است که با دستان خالی، ابرقدرت‌ها را مغلوب اراده خود ساخت.
فرمانده سپاه سلمان استان بیان کرد: بی‌انگیزگی و عدم روحیه انقلابی در برخی مسئولان، به جنگ اقتصادی و روانی که دشمن به راه انداخته، دامن می‌زند؛ نباید به گونه‌ای عمل کنیم که مردم ناامید شوند، چرا که این دقیقاً خواسته دشمن است.

انتهای پیام

captcha