استقرار موکب «شهید حجت اسدی» قزوین در کربلای معلی
کد خبر: 3758145
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

استقرار موکب «شهید حجت اسدی» قزوین در کربلای معلی

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین از استقرار گروه جهادی شهید حجت اسدی در کربلای معلی و مسیر نجف به کربلا در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

استقرار موکب شهید حجت اسدی در کربلای معلی

به گزارش ایکنا از قزوین، ‌فاطمه محمدبیگی روز گذشته، 30 مهرماه در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های اربعین حسینی گروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: این موکب یکم آبان‌ماه عازم کربلا شده و تا هشتم آبان‌ماه در شهر کربلا، شارع جمهوری، چهارراه میثم تمار مستقر بوده و به ارائه خدمات می‌پردازد.
محمدبیگی خاطرنشان کرد: 12 تا 15 نفر در این موکب به فعالیت خواهند پرداخت که شامل 3 پزشک، 2 داروساز و 5 پرستار هستند.
وی اظهار کرد: ویزیت رایگان زائران و ارائه داروهای اورژانس ازجمله خدمات این موکب است.
رئیس بنیاد حجاب و عفاف استان قزوین تصریح کرد: بیش از 40 میلیون تومان انواع دارو و تجهیزات پزشکی آماده‌شده و دیروز به سمت مقصد حرکت کرده است، قسمتی از بودجه دارویی با کمک‌های مردمی و رایزنی با خیرین تهیه‌شده که این مقدار تا امروز به 3 میلیون تومان می‌رسد.
محمدبیگی عنوان کرد: گروه جهادی شهید حجت اسدی در قالب این گروه نخستین تجربه حضور در پیاده‌روی اربعین را دارد، اما افراد این گروه سال‌های گذشته نیز در گروه‌های جهادی حضور داشتند.
وی بیان کرد: جریان اربعین همه مؤمنان را متحد می‌کند تا با یک شعار و یک حرکت به آن هدف اساسی که نابودی رژیم اشغالگر قدس و نابودی اسرائیل است، برسند. زیرا تا تجمیع مؤمنان و مسلمانان ایجاد نشود تحقق شعار امام راحل سخت و امکان‌پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام

captcha