برگزاری پنجاهمین جلسه هفتگی موسسه کریمه آل رسول(ع) + عکس
کد خبر: 3758225
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

برگزاری پنجاهمین جلسه هفتگی موسسه کریمه آل رسول(ع) + عکس

گروه جلسات و محافل ــ پنجاهمین جلسه هفتگی موسسه کریمه آل رسول با حضور جمعی از قاریان و حافظان ممتاز و بین‌المللی قرآن کریم در شهر قم برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ پنجاهمین جلسه هفتگی حفظ و قرائت قرآن مؤسسه «کریمه آل رسول» با حضور احمد دباغ، قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم همراه با مفاهیم قرآن کریم برگزار شد.

برگزاری پنجاهمین جلسه هفتگی موسسه کریمه آل رسول
همچنین این محفل با حضور روح‌الله قاراپی، دارنده یکی از رتبه‌های برتر چهل‌ویکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل، برگزار شد.
در این محفل نورانی، احمد دباغ به بیان برخی نکات پرداخت و گفت: بهتر است ملودی‌های تکراری تلاوت نشود و روی صدا و تحریرها بیشتر تمرین شود.
وی افزود: لازم است قرآن روان، سلیس و راحت خوانده شود. توصیه می‌کنم استماع ترتیل «محمدصدیق منشاوی» در اجزاء ۴ ،۱۲ و ۳۰ مورد توجه قرار گیرد.

برگزاری پنجاهمین جلسه هفتگی موسسه کریمه آل رسول
همچنین در بخش دیگری از این محفل نورانی حجت‌الاسلام والمسلمین حکیمی با یادآوری اهمیت و فضیلت زیارت اربعین حسینی و با استناد به آیه ۷۷ سوره مبارکه فرقان، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید: «قُلْ مَا يَعْبَأُ بِكُمْ رَبِّي لَوْلَا دُعَاؤُكُمْ» به این معنا که در مشکلات پیش رو از دعا و مناجات و ارتباط با خدا غافل نباشیم تا از عنایت و امدادهای الهی بتوانیم، بهره‌مند شویم.

انتهای پیام

captcha