رونمایی از جدیدترین مستند پرس تی وی با موضوع «اربعین»
کد خبر: 3758284
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

رونمایی از جدیدترین مستند پرس تی وی با موضوع «اربعین»

گروه هنر ــ مراسم رونمایی از جدیدترین مستند پرس تی وی با موضوع «اربعین» با حضور معاونت برون مرزی صدا و سیما و جمعی از مستندسازان کشور در روز چهارشنبه 2 آبان ماه در ساختمان این شبکه برگزار خواهد شد.

رونمایی از جدیدترین مستند پرس تی وی با موضوع «اربعین»

به گزارش ایکنا، در این مراسم که با اجرا و کارشناسی رضا صائمی، منتقد سینما و تلویزیون برگزار می‌شود، از مستند ««اربعین، حقیقت جاری» به کارگردانی محمدرضا محمدی نجات و به تهیه‌کنندگی واحد تولید مستند شبکه پرس تی وی رونمایی خواهد شد و سپس با حضور جمعی از مستندسازان کشور و با سخنرانی کارگردان مستند و نادر طالب‌زاده، روند تولید و ابعاد گوناگون تولید این مستند معرفی و بررسی خواهد شد.

این مستند در گفت‌و‌گو با صاحبنظران آشنا با واقعیت‌های جهان امروز و فعالان عرصه مبارزه با ظلم و تبعیض، راه‌حل‌ها و راهکارهای مناسب برای حل مشکلات و معضلات زندگی امروز بشر را با استفاده از ظرفیت های قیام امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان در کربلا مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد و از ظرفیت‌های رویداد بزرگ اربعین در گرد‌آوردن صاحبان اندیشه‌های ظلم‌ستیز و دیگراندیش جهان سخن می‌گوید.

«اربعین: حقیقت جاری» با چند تن از شخصیت‌های بین‌المللی از کشورهای مختلف همراه شده و در بستری از روایات قیام امام حسین(ع) به بررسی و واکاوی مشکلات و چالش‌های زندگی در دنیای مدرن می‌پردازد.

این مراسم ساعت 14:30 چهارشنبه 2 آبان در سالن اجتماعات شبکه پرس تی وی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha