آغاز ثبت‌نام جشنواره «ایده سبزکوه» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3758334
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

آغاز ثبت‌نام جشنواره «ایده سبزکوه» در چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام سومین جشنواره «ایده سبزکوه» در استان خبر داد.

آغاز ثبت‌نام جشنواره «ایده سبزکوه» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان، مجتبی بنیادیان اظهار کرد: سومین دوره جشنواره ايده سبزكوه با هدف تبلیغ و ترویج ایده‌پردازی و نخستین گام برای تبدیل علم به پديده و جلب و هدایت سرمایه‌گذاری در حوزه علوم نوپا و دانش بنیان با همکاری بنیاد نخبگان استان، مراکز رشد دانشگاهی، پارک علم و فناوری، مراکز علمی و پژوهشی و اجرایی در آذر ماه سال جاري برگزار مي‌شود.
وی افزود: این جشنواره با شعار هدایت، مهارت و حمایت در دو محور عمومی جشنواره «کشاورزی و محیط‌زیست، مدیریت و برنامه‌ریزی، علوم پایه، فنی و مهندسی، مدیریت شهری، علوم انسانی وعلوم پزشکی» و در بخش اختصاصي «بحران آب، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات،رسانه ملی و فضای مجازی » برگزار خواهد شد.
بنیادیان تصریح کرد: اين جشنواره در دو بخش آزاد و دانش آموزي برگزار و ايده‌هاي برتر دانش‌آموزي در هفته پژوهش و فناوري اعلام می‌شود.
وی گفت: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر تجلیل، از تسهیلات مراکز علمی و پژوهشی در مسیر تبدیل ایده به محصول برخوردار خواهند شد.
رئیس بنیاد نخبگان استان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 30 آبان ماه 97 فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ایده سبزكوه به نشانيsabzkoohchb.ir ايده‌هاي خود را در سامانه ثبت كنند.
انتهای پیام

captcha