ضرورت‌های تأسیس خیرین قرآنی کشور
کد خبر: 3758352
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

ضرورت‌های تأسیس خیرین قرآنی کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر در راستای تاسیس انجمن خیرین قرآنی کشور، اولین جلسه مسئولان معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد با انجمن خیرین کشور برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور تعامل و همکاری هرچه بیشتر در راستای تاسیس انجمن خیرین قرآنی کشور، اولین جلسه معاونت قرآن و عترت با انجمن خیرین کشور امروز سه شنبه اول آبانماه برگزار شد.
امیر اشراقی، معاون اداره کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد در این جلسه، ضمن برشمردن جایگاه مهم خیرین در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی کشور بر لزوم بسترسازی‌های مناسب تاکید کرد و گفت: بهترین بستر جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی در سراسر کشور ساماندهی و هدایت صحیح خیرین و انجمن‌های خیرین است، چرا که اثر آن به نسبت سایر فعالیت‌های دیگر ماندگار است.
در بخش دیگری از این دیدار، مجتبی رحماندوست، رئیس انجمن خیرین کشور، ظرفیت‌های موجود جهت همکاری در بخش قرآنی را بی‌نظیر دانست و گفت: ظرفیت‌های فراوانی جهت هدایت فعالیت‌های قرآنی در سطح کشور وجود دارد و علاوه بر آن فرصت‌های مغتنمی جهت ایجاد تشکل‌های قرآنی خیرین داریم که با ارتقاء سطح همکاری‌های متقابل این امر امکان پذیر خواهد بود.
همچنین در این جلسه دو طرف بر ضرورت تأسیس انجمن خیرین قرآنی کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه این انجمن تاکید کردند.

انتهای پیام

captcha