ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین از سوی مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود
کد خبر: 3758364
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

ارائه خدمات فرهنگی به زائران اربعین از سوی مؤسسه بین‌الحرمین شاهرود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود در اربعین امسال اقدام به ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی ویژه به زائران پرداخته است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از اتقان، محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری خدمات فرهنگی و رفاهی در مسیر راهپیمائی اربعین حسینی به زائرین خبر داد.
وی گفت: با توجه به استقبال مردم شریف ایران اسلامی از مراسم اربعین امسال موسسه فرهنگی بین‌الحرمین علاوه بر ارائه خدمات فرهنگی، اسکان، به خدمات ضروری و مورد نیاز زائران پیاده نیز پرداخته است.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود اظهار کرد: با تقسیم وظایف به عزیزان و فعالان مؤسسه در مسیر راهپیمایی نجف تا کربلا و با توجه به بعضی از مشکلات زائران در این مسیر خدماتی از قبیل راهنمایی مسیر و موکب‌ها، برقراری ارتباط با ایران، مکالمات عربی، اهدای بسته‌های فرهنگی برنامه‌های خوبی ارائه شده است، از جمله خدمات رفاهی کیف، کفش، کوله و کالسکه با حضور عده‌ای از اهالی فن در طی مسیر تعمیر می‌شود و با توجه به اینکه زائران در طول مسیر با مشکلاتی در این خصوص مواجه می‌شوند این خدمت هم با استقبال خوبی مواجه شده است.
انتهای پیام

captcha