رویکرد نهاد رهبری دانشگاه کردستان برمبنای «گفتمان وحدت» است
کد خبر: 3758374
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۳

رویکرد نهاد رهبری دانشگاه کردستان برمبنای «گفتمان وحدت» است

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به اینکه تقریب و مسئله وحدت از جمله خصوصیات شاخص کارکردی در استان کردستان است، گفت: خوشبختانه نهاد رهبری در دانشگاه کردستان با رویکردی وحدت گرایانه و تقریب منشانه، رسالت خود را به انجام می‌رساند.

رویکرد نهاد رهبری دانشگاه کردستان برمبنای «گفتمان وحدت» است

به گزارش ایکنا از کردستان، فردین اخلاقیان‌طاب، رئیس دانشگاه کردستان امروز، یکم آبان ماه در آیین تکریم و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه کردستان که با حضور معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در محل تالار فردوسی دانشگاه کردستان برگزارشد، اظهار کرد: تقریب و هماهنگی بین مذاهب مهم‌ترین موضوعات مورد نیاز جوامع اسلامی در عصر حاضر است.
وی با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین بدنه مدیریتی دانشگاه و نهاد رهبری وجود دارد، عنوان کرد: نهاد رهبری در دانشگاه کردستان جایگاه خاص خود را داراست و امیدواریم که این رویه همانند گذشته در دانشگاه در پیش گرفته شود تا بیش از پیش شاهد ارتقاء و گسترش فعالیت‌های مثبت و اثرگذار باشیم.
رئیس دانشگاه کردستان با اعلام اینکه کار کردن در کردستان ویژگی‌های خاص خود را دارد، افزود: با توجه به اینکه فضای خدمت‌رسانی در این استان متفاوت با سایر مناطق کشور است، الزامات خاص خود را می‎طلبد.
وی عنوان کرد: خوشبختانه حجت‌الاسلام محمدعلی شیخ‌الاسلامی، نماینده سابق نهاد رهبری در دانشگاه کردستان این نکته را به خوبی دریافته و با رویکردی تقریبی و وحدت گرایانه خود به ارائه خدمات پرداختند.
وی پاک‌دستی، دقت نظر در عملکرد مالی و امانتداری را شاخص‌ترین ویژگی‌های شیخ‌الاسلامی دانست و بیان کرد: این مهم منجر به گسترش چتر نهاد رهبری در دانشگاه کردستان شده بود.
اخلاقیان‌طاب در ادامه با ذکر اینکه حجت‌الاسلام شیخ‌الاسلامی با رفتار کریمانه خود در قبال اهل سنت و اهل تشیع توانست در ارتقای جایگاه نهاد رهبری در دانشگاه کردستان مثمر ثمر واقع شود، عنوان کرد: بسیاری از افراد برای رفع مشکلات خود به نهاد رهبری در دانشگاه کردستان مراجعه می‌کردند که این خود گویای جایگاه نهاد رهبری در میان دانشگاهیان بود.
وی در پایان با تأکید بر اینکه تغییر و تحول در هر سیستمی طبیعی است، خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مهم‌تر از هر چیزی تکریم و احترامی است که افراد از عملکرد مسئولان در قلب خود دارند که امید است چنین برداشتی نیز از مسئول جدید در آینده متجلی شود.
انتهای پیام

captcha