برگزاری دوره «روان‌خوانی و تندخوانی قرآن» در یزد
کد خبر: 3758415
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

برگزاری دوره «روان‌خوانی و تندخوانی قرآن» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد با اشاره به برگزاری اولین دوره طرح تندخوانی قرآن کریم گفت: ۹۰ نفر در این طرح شرکت و سه نفر به فینال رسیدند.

برگزاری دوره «روان‌خوانی و تندخوانی قرآن کریم» در یزد

خدیجه سلطانی، مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به برگزاری طرح قرآنی علیین اظهار کرد: تحدیر روشی از تلاوت قرآن است که قاری از سرعت در خواندن بهره می‌برد.
وی با اشاره به برگزاری اولین دوره «روان‌خوانی و تندخوانی قرآن کریم» به همت این موسسه گفت: اجرای این طرح از ابتدای تابستان سال جاری رقم خورد و ثبت نام آغاز و اولین دوره با تدریس استاد علی رجبی، داور بین المللی با استقبال مواجه شد و 90 نفر شرکت کردند.
سلطانی با اشاره به اینکه این افراد در عرض شش هفته روان‌خوانی و تندخوانی قرآن کریم را فرا گرفتند افزود: اختتامیه این دوره نیز در مهرماه برگزار شد و در پایان به ٣ نفر برتر کلاس جوایز نفیسی اعطا شد و الحمدلله این دوره با موفقیت به پایان رسید.
مدیر خانه قرآن یوسف زهرا(عج) یزد با اشاره به برگزاری دوره دوم طرح تندخوانی قرآنی علیین گفت: ثبت نام این دوره آغاز شده و افراد از گروه سنی ٨ تا ٨٠ سال در دو بخش بانوان و آقایان می‌توانند با شماره تلفن ٣۶٢٧٢١٣٢ تماس بگیرند.
سلطانی همچنین از برگزاری اولین دوره حفظ تصویری قرآن کریم ویژه نوجوان تحت نظر استاد علی رجبی، داور بین‌المللی قرآن کریم به همت این دارالقرآن خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند با شماره موسسه تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha