یوم‌الله 13 آبان؛ پاسخ مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب/ یادواره 60 شهید دانش‌آموز در کوهبنان
کد خبر: 3758442
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶
در جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان عنوان شد:

یوم‌الله 13 آبان؛ پاسخ مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب/ یادواره 60 شهید دانش‌آموز در کوهبنان

کانون خبرنگاران نبأ ــ با حضور پرشکوه مردم در یوم‌الله 13 آبان به دشمنان ثابت خواهد شد که دفاع از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری، حفظ وحدت و همدلی و... بر تمام تبلیغات و توطئه‌های آنان ترجیح داشته و تهدیدها و تحریم‌ها خللی در اراده پولادین مردم ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه فوق‌العاده شورای آموزش و پرورش کوهبنان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر اعضا، اول آبان‌ماه در محل سالن کنفرانس دبیرستان شهید باهنر شهرستان برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان بیان کرد: آیات قرآن به‌روز هستند، لذا مؤمنان با عنایت به قرآن کریم درمانده نخواهند شد و انسان هرگز احساس غربت نخواهد کرد.
وی عنوان کرد: کار و جهاد در راه خدا ارزشمند است و باید نیت‌مان برای خدا باشد؛ الان فصل مجاهدت و تلاش مضاعف است، با توجه به پیشرفت در کشور و وجود دشمنی‌ها باید تلاش مضاعف و جهاد‌گونه باشد.
امام جمعه کوهبنان گفت: فراز و فرودها وجود دارد اما نمی‌توان انقلاب اسلامی را با سایر کشورها مقایسه کنیم؛ ما با تمام مشکلات ایجاد شده توسط دشمنان و بدخواهان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم.
وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی انجام شده در حالی که دوران دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و از تمام امتحانات از ابتدای انقلاب تا به امروز سربلند بیرون آمدیم‌.
حجت‌الاسلام جعفری تأکید کرد: امروز دشمنان از قدرت اسلام و انقلاب در هراس بوده و در تلاش هستند که با تبلیغات مسموم بر طبل عدم حضور مردم در مراسم یوم‌الله 13 آبان بکوبند.
امام جمعه کوهبنان تأکید کرد: مردم ایران اسلامی ثابت کردند همواره با وحدت و همدلی در پرتو منویات مقام معظم رهبری تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند و این مهم را در یوم‌الله 13 آبان ثابت خواهند کرد.
در ادامه حسین سالاری، فرماندار کوهبنان گفت: در آستانه اربعین و ایام شهادت ائمه اطهار(ع) هستیم، تلاش کنیم در مسیر انبیا و اولیای الهی خدمت بی‌منت داشته باشیم که رضایت خداوند را به‌دنبال دارد.
وی به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و افزود: این مهم همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است که باید در تمام برنامه‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی به با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: جای بسی شکر است که تمامی ارکان کشور به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم انجام می‌شود.
فرماندار کوهبنان ادامه داد: عدالت و تقسیم امکانات در جای جای کشور در حال انجام است، لذا عمران و آبادانی نقاط مختلف را در بر دارد.
وی به برگزاری کنگره شش هزار و 500 شهید استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: فداکاری و ایثار جوانان ثمره‌اش امنیت است در حالی که دشمنان امروز در جبهه اقتصادی به‌دنبال خباثت هستند.
سالاری عنوان کرد: 13 آبان از جمله روزهایی که است که در سرنوشت مردم ایران اسلامی و کوتاه کردن دست ابرقدرت‌ها مؤثر بود، لذا باید روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هر سال با شکوه‌تر برگزار شود.
وی یادآور شد: دشمنان هرگز از کینه‌توزی و خباثت دست بر نخواهند داشت، لذا بار دیگر با حضور پرشکوه مردم در یوم‌الله 13 آبان به دشمنان ثابت خواهند کرد که دفاع از ارزش‌های اصیل اسلام و انقلاب، ولایت و رهبری، حفظ وحدت و همدلی و... را بر تمام تبلیغات و توطئه‌های آنان ترجیح خواهند داد و تهدیدها و تحریم‌ها خللی در اراده پولادین مردم ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد.
در ادامه سیدمحمد‌رضا حسینی، مدیر آموزش و پرورش کوهبنان گفت: یوم‌الله 13 آبان و روز دانش‌آموز را در پیش داریم که یادآور سه حادثه بسیار عظیم علیه استبداد و اسکتبار جهانی است.
وی اظهار کرد: مراسم یوم‌الله 13 آبان امسال از میدان شهدا آغاز خواهد شد و در ادامه مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مردم ولایت‌مدار و بسیجی شهرستان، مدیران، دبیران و دانش‌آموزان مدارس در محل مدرسه پروین اعتصامی برگزار خواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش کوهبنان بیان کرد: پانزدهمین یادواره 60 شهید دانش‌آموز شهرستان نیز در هفته بسیج دانش‌آموزی و در روز 14 آبان‌ماه همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شهید باهنر برگزار خواهد شد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

captcha