امکانات چذابه برای عبور و مروز زائران بهتر شده است
کد خبر: 3758530
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
وزیر کشور:

امکانات چذابه برای عبور و مروز زائران بهتر شده است

گروه اجتماعی ـ رحمانی فضلی با بیان اینکه امکانات ایجاد شده در پایانه مرزی چذابه قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: فضا بسیار مناسب‌تر شده و خدمات و امکانات بسیار سهل‌تری در اختیار زوار قرار می‌گیرد، طرح جامع هم اجرا شده که در دو سه سال آینده کامل‌تر می‌شود.

وزیر کشور

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز، 2 آبان‌ماه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه با اشاره به بازدید سال‌های گذشته از مرز چذابه گفت: امسال، امکانات ایجاد شده در این پایانه مرزی قابل مقایسه با گذشته نیست و فضا بسیار مناسب‌تر شده و خدمات و امکانات بسیار سهل تری در اختیار زوار قرار می‌گیرد. طرح جامع هم اجرا شده که در دو سه سال آینده کامل تر می‌شود.

وی ادامه داد: ایجاد فاصله میان مواکب تا پایانه مرزی از سویی فرصت خوبی برای کنترل بهتر مرز ایجاد کرده و از سوی دیگر موجب شده است که مردم راحت‌تر مسیر را طی کنند.

رحمان فضلی گفت: آب یک مشکل اساسی در سال‌های گذشته بود و اکنون با عملیات انجام شده، آب به این منطقه رسیده است. همچنین برای جاده‌ها هزینه شده و اکنون دسترسی به مرز راحت‌تر شده است؛ امکانات سال به سال بیشتر می‌شود و امیدوارم با توجه به زیرساخت‌هایی که در چذابه با کمک همه مسئولان به‌ویژه استاندار خوزستان ایجاد شده است، زوار بیشتری از این مسیر تردد کنند.

وزیر کشور عنوان کرد: برای سال بعد باید برنامه‌ریزی کنیم تا توزیع زوار به گونه‌ای باشد که چذابه سهم بیشتری در تردد زوار اربعین داشته باشد تا از این ظرفیت ایجاد شده در این پایانه مرزی خوب استفاده شود.

انتهای پیام

captcha