«به سفارش مادرم» چاپ چهارمی شد
کد خبر: 3758617
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

«به سفارش مادرم» چاپ چهارمی شد

گروه ادب ــ مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) از اتمام چاپ نخست کتاب «به سفارش مادرم» همزمان با استقبال از این اثر در مدت کمتر از یک هفته خبر داد.

«به سفارش مادرم» چاپ چهارمی شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی به‌نشر؛ حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر از استقبال پرشور از کتاب «به سفارش مادرم» که توسط انتشارات به‌نشر منتشر شده است خبر داد و گفت: استقبال از این اثر در آستانه فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان؛ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سبب شد در مدت کمتر از یک هفته تمام نسخه‌های این اثر به فروش برود.
وی با بیان اینکه هم اکنون چاپ دوم، سوم و چهارم کتاب «به سفارش مادرم» در چاپخانه انتشارات آستان قدس رضوی قرار دارد و به زودی روانه کتابفروشی ها می شود، تصریح کرد: هر کدام از چاپ های مجدد این اثر با تیراژ هزار نسخه که در مجموع به 3000 نسخه می رسد و با قیمت 360 هزار ریال در سراسر کشور منتشر می‌شود.
وی افزود: چاپ نخست این اثر به سفارش مجموعه هنری خیمه در 328 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه، در قطع وزیری و با قیمت 360 هزار ریال توسط به‌نشر منتشر شده است.
سعیدی ادامه داد: «به سفارش مادرم» که به قلم احسان حسینی نسب به نگارش درآمده، دربرگیرنده روایاتی داستان گونه پیرامون زائران و موکب داران و  خانواده‌های شرکت کننده در پیاده روی عظیم اربعین حسینی، با ملیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف و نیز عکس‌هایی مستند از آن‌هاست.
وی اظهار کرد: این اثر که مدیریت هنری آن را وهب رامزی بر عهده دارد، شامل مجموعه تصاویری مستند از مراسم پیاده روی اربعینی حسینی است که از دریچه دوربین وهب رامزی، عبدالمجید قوامی، روح الله خسروی و شهره بهرامی ثبت شده است.
مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) یادآور شد: مراسم رونمایی از کتاب «به سفارش مادرم» جمعه هفته گذشته با حضور جمع پرشور نویسندگان، عکاسان و چهره‌های شاخص ادبی نظیر محمدحسین رجبی دوانی، نفیسه مرشد زاده؛ احسان رضایی، مهدی قزلی، امیر علی جوادیان و احمد مسجد جامعی در شهر کتاب دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام

captcha