عشقی که از سراسر دنیا لبریز می‌شود/ اربعین؛ اتحاد و همدلی امت اسلامی
کد خبر: 3758664
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۴

عشقی که از سراسر دنیا لبریز می‌شود/ اربعین؛ اتحاد و همدلی امت اسلامی

کانون خبرنگاران نبأ ــ فرماندار ویژه شهرستان ملایر در استقبال از زائران اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نشان از اتحاد و همدلی بین امت اسلامی در سراسر دنیا است و قطعاً این راهپیمایی اثرات فرهنگی زیادی به‌ویژه در بین جوانان خواهد داشت.

فردا////عشقی که از سراسر دنیا لبریز می‌شود/ اربعین؛ اتحاد و همدلی امت اسلامی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ باب‌اله فتحی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر، دوم آبان‌ماه در استقبال از زائران اربعین حسینی که از طریق خط آهن ملایر، کرمانشاه عازم زیارت عتبات عالیات بودند، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، عنوان کرد: مراسم پیاده‌روی اربعین تنها یک راهپیمایی نیست، بلکه ابراز عشق و علاقه مردم مسلمان سراسر دنیا به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان است.
وی ادامه داد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین حسینی نشان از اتحاد و همدلی بین امت اسلامی در سراسر دنیا دارد و قطعاً این راهپیمایی اثرات فرهنگی زیادی به‌ویژه در بین جوانان به‌دنبال خواهد داشت.
فتحی بیان کرد: روزانه پنج رام قطار از تهران به سمت ملایر و کرمانشاه در حرکت هستند و همین تعداد قطار هم از مسیر کرمانشاه به ملایر و تهران زائران را منتقل می‌کنند.
وی ادامه داد: روزانه حدود یک هزار نفر از زائران حسینی از این مسیر در حال تردد هستند و در ایستگاه راه‌آهن ملایر توقف می‌کنند و توسط موکب‌های شهرستان ملایر از آن‌ها پذیرایی به عمل می‌آید.
فتحی با اشاره به اینکه همه مردم توفیق حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند، تصریح کرد: برخی از افراد با پذیرایی از زائران حسینی در ثواب این پیاده‌روی سهیم می‌شوند و این افراد با هر موقعیت اجتماعی که دارند خالصانه به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی عنوان کرد: موکب اصلی شهرستان ملایر در کنار آرامستان بهشت هاجر واقع‌ شده و با کمک‌های خوب مردمی و همچنین تعامل و تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند.
فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: در موکب حضرت فاطمه زهرا(س) ملایر در روز از حدود 10 هزار زائر حسینی با غذای گرم و میان وعده پذیرایی می‌شود.
امیر فرمایی
انتهای پیام

captcha