قرارگاه سازندگی وظیفه محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی را برعهده دارد
کد خبر: 3758668
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

قرارگاه سازندگی وظیفه محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی را برعهده دارد

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: قرارگاه بسیج سازندگی وظیفه سازندگی کشور و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی با پشتوانه بسیج و حمایت‌های خیرین و نهادهای حمایتی کشور را برعهده دارد.

قرارگاه سازندگی وظیفه محرومیت‌زدایی از مناطق مرزی را برعهده دارد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز، 2 آبان‌ماه در آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومت‌زدایی شهرستان سرپل‌ذهاب، گفت: ما امروز باید از سیره زندگی حضرت علی(ع) الگوبرداری کنیم و با تأسی از ایشان به فکر خدمت به مردم باشیم.
وی افزود: چرا که هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و امیرمؤمنان علی(ع) نیز در حکومت خود و خارج از آن به فکر خدمت به مردم در بلاد اسلامی بود.
سردار ریحانی اظهار کرد: قرارگاه سازندگی وظیفه سازندگی کشور و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم مرزی را با پشتوانه بسیج و حمایت‌های خیرین و نهادهای حمایتی کشور برعهده دارد.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: قرارگاه سازندگی بسیج تا به امروز بیش از 270 میلیارد ریال در مباحث زیرساختی، فرهنگی و بهداشتی و عمرانی در مناطق محروم هزینه کرده است.
وی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی مدت دوسال است با دستور رهبر انقلاب در استان تشکیل شده و در پنج دهستان محروم و در سه بستر اشتغال‌زایی بهداشتی و زیرساخت فعالیت می‌کند که بخشی توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی و بخشی توسط خیرین تأمین می‌شود.
سردار ریحانی افزود: اردوهای طرح هجرت در ایام تابستان و بهره‌گیری از شور و نشاط جوانی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است که تفکر و الگوی خدمت‌رسانی در سرلوحه کارهای خود قرار داده و به مردم خدمت می‌کند.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: با همت بسیج سازندگی و خیرین و نهادهای حمایتی 78 واحد مسکونی ساخته و به بهره‌برداری می‌رسد و این اقدام با توجه به فرمایش رهبر انقلاب که زلزله را تبدیل به فرصت کنید انجام گرفته است.
انتهای پیام

captcha