برگزاری 300 گفتمان دینی در بیجار
کد خبر: 3758688
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

برگزاری 300 گفتمان دینی در بیجار

گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار از برگزاری حدود ۳۰۰ گفتمان دینی تا پایان سال تحصیلی در مدارس بیجار خبر داد.

برگزاری 300 گفتمان دینی در بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام حسن رهبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار امروز، دوم آبان ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی بیجار با اشاره به برگزاری گفتمان دینی به عنوان یکی از برنامه های اصلی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: این گفتمان‌ها در مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مکان‌های شهرستان بیجار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به انکه در این شهرستان گفتمان های دینی ویژه والدین نیز برگزاری می شود، افزود: در هر مدرسه ۶ گفتمان دینی برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بیان کرد: در کنار این گفتمان‌ها در هر مدرسه یک گفتمان دینی برای والدین دانش‌آموزان برگزار و تا پایان سال تحصیلی حدود ۳۰۰ گفتمان دینی در مدارس بیجار برگزار می‌شود.
وی با اعلام اینکه گفتمان‌های دینی در دانشگاه‌های سطح شهرستان بیجار برگزار می‌شود، عنوان کرد: در کنار برگزاری این گفتمان‌ها کلاس‌های آموزشی برای مداحان نیز برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام رهبر با ذکر اینکه در سطح شهرستان بیجار ۱۷ روحانی مستقر دائم در روستاها مشغول به فعالیت هستند، اعلام کرد: در تلاشیم تعداد روحانیون مستقر روستاهای بیجار را به ۲۰ نفر افزایش دهیم.
وی اعلام کرد: در ایام ماه صفر ۱۰۰ نفر مبلغ دینی در روستاهای شهرستان بیجار کار تبلیغ دین را انجام می‌دهند که از این تعداد۱۵ نفر به عنوان مُبلغ جهت فعالیت در موکب های استان کردستان به کربلا اعزام شده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یادآور شد: در ایام اربعین بیش از ۳۰ روحانی از شهرستان بیجار جهت حضور در کربلا و موکب‌های استان کردستان اعزام شده‌اند.
انتهای پیام

captcha