عرضه جدیدترین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تبریز
کد خبر: 3758726
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

عرضه جدیدترین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تبریز

گروه فرهنگی- جدیدترین عناوین از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در غرفه شهید کاظمی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

عرضه جدیدترین کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تبریز

کیوان محمدی، مسئول غرفه انتشارات شهید کاظمی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: جدیدترین عناوین از کتاب‌های حوزه دفاع مقدس در غرفه شهید کاظمی شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی در تشریح فعالیت‌های این غرفه گفت: انتشارات شهید کاظمی در زمینه نشر کتاب‌های دفاع مقدس، خاطرات رزمندگان، شهدا و ایثارگران و همچنین شهیدان مدافع حرم فعالیت می‌کند.

محمدی با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه قابل قبول است، در مورد آثار پرفروش این غرفه افزود: کتاب تازه منتشر شده «سربلند» با موضوع زندگینامه شهید مدافع حرم، محسن حججی و همچنین کتاب «یادت باشد»، زندگینامه شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی مرادی به روایت همسر شهید از کتاب های پرفروش این انتشارات در چند روز گذشته بوده است.

وی عنوان کرد: کتاب «مربع های قرمز» از تازه‌های انتشارات شهید کاظمی است که برای اولین بار در نمایشگاه تبریز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز و ششمین نمایشگاه نشر دیجیتال از ٢٩ مهر لغایت ٤ آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار می شود و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ١٠ الی ٢٠ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام

captcha