شهید فهمیده تحول عظیمی در فرهنگ شهادت پدید آورد
کد خبر: 3758770
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲

شهید فهمیده تحول عظیمی در فرهنگ شهادت پدید آورد

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: شهید فهمیده در نبرد با دشمن حماسه‌های بی‌بدیلی را رقم زد و تحول عظیمی را در فرهنگ شهادت پدید آورد.

 شهید فهمیده تحول عظیمی را در فرهنگ شهادت پدید آورد

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان راد در دیدار با جمعی از مدیران و مربیان مدارس چهارشنبه ۲ آبان صدرا در سخنانی با اشاره به فرارسیدن ۸ آبان ماه سالروز شهادت محمدحسین فهمیده بسیجی ۱۳ ساله اظهار کرد:این رزمنده بسیجی با شهادت و نثار خون خود درس عزت، شجاعت و فداکاری را به نسل جدید انقلاب ارزانی بخشید.
وی افزود:شهید فهمیده درنبرد با دشمن حماسه‌های بی‌بدیلی را رقم زد و تحول عظیمی را در فرهنگ شهادت پدید آورد و راه پیروزی را برای انقلاب هموار ساخت و این‌گونه بود که امام راحل (ره) از این نوجوان به‌عنوان رهبر یادکردند.
حجت‌الاسلام انصاری راد به بخشی از وصیت‌نامه این شهید والامقام اشاره کرد و افزود:در وصیت‌نامه شهید آمده که: «آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان، تمام ملت‌های زیر سلطه آزاد شوند و صدام بداند که اگر هزاران هزار کشور به او کمک کند او نمی‌تواند در مقابل نیروی اسلام مقاومت کند.» و ضرورت دارد این وصیت‌نامه در مدارس قرائت و بازخوانی شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر اجرای برگزاری مراسم یادبود شهید فهمیده در مدارس صدرا تأکید کرد و یادآور شد:امروز اقتدار نظام جمهوری اسلامی مدیون خون‌های پاک و مطهر شهیدانی است که از جان و مال و کاشانه خود گذشتند و وظیفه‌داریم حافظ و پاسدار خون‌های پاک آن‌ها باشیم.
حجت‌الاسلام انصاری راد حرکت در مسیر شهدا را وظیفه آحاد جامعه برشمرد و یادآور شد:اگر نظام اسلامی و انقلاب ما پابرجاست به برکت مجاهدت‌های فرزندان این مرزوبوم است و امروز روحیه شهادت‌طلبی باید در بین دانش آموزان تقویت شود.
انتهای پیام.

captcha