کاهش ۲۱۰۰ تومانی نرخ مکالمه تلفن همراه از ایران به عراق
کد خبر: 3758799
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳

کاهش ۲۱۰۰ تومانی نرخ مکالمه تلفن همراه از ایران به عراق

گروه اجتماعی ـ معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کاهش نرخ مکالمه تلفن همراه از ایران به عراق از سه هزار تومان به ۹۰۰ تومان خبر داد.

 کاهش ۲۱۰۰ تومانی نرخ مکالمه تلفن همراه از ایران به عراق

به گزارش ایکنا از لرستان، فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز پنج‌شنبه، سوم آبان در حاشیه سفر به خرم‌آباد در جمع خبرنگاران، گفت: نرخ مکالمه تلفن همراه از ایران به عراق دو هزار و صد تومان کاهش یافت.

وی که برای بررسی پوشش تلفن همراه مسیر اربعین به لرستان سفر کرده است، گفت: با تشکیل کمیته ویژه اربعین در وزارت ارتباطات و تفاهم‌هایی که با عراق انجام شد، پوشش تلفن همراه در مسیر تردد زایران اربعین در ایران و عراق مطلوب است.

جوشقانی با ذکر این مطلب که ۲۰ سایت اضطراری تلفن همرا که سال گذشته در مسیرهای منتهی به مهران، چزابه و شلمچه نصب شده بود امسال دایمی شدند، تصریح کرد: امسال هم ۱۵ سایت اضطراری نسل چهارم دیگر در این مسیرها نصب شد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: سرویس اینترنت وای‌فای و نیز سه گیگ اینترنت در پایانه‌های مرزی رایگان است و در کشور عراق هم در  نه منطقه منهی به مسیرهای کربلا، نجف و سامرا اینترنت رایگان در اختیار زایران قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتباط یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک اپراتورهای تلفن همراه برقرار و یک میلیون و ۵۰۰ هزار دقیقه مکالمه انجام شده است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود جمع ارتباطات زائران اربعین حسینی به ۵ میلیون ارتباط رومینگ برسد.

 

انتهای پیام

captcha