ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سامانه سماح
کد خبر: 3758803
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
صالحی خبر داد:

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سامانه سماح

گروه اجتماعی - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سامانه سماح خبر داد و گفت: باید تلاش کنیم حماسه اربعین در ابعاد بین‌المللی بیشتر برجسته شود .

ثبت‌نام بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر در سامانه سماح
به گزارش ایکنا از ایلام، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه دوم آبان ماه در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ایلام در چند سال اخیر پذیرای زوار اربعین حسینی بوده اند و این افتخار نصیب مردم استان است که در پذیرایی از زائران پیشقدم و پیش‌قراول باشند .
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه بخشی از سفر نیز در ارتباط با بازدید از مهران و شرایط موجود و نحوه تردد زوار حسینی از این مرز است، یادآور شد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان حج و زیارت از زاویه‌های مختلف با بحث اربعین حسینی ارتباط دارند و سازمان حج و زیارت نیز به دلیل پاره ای از وظایف ذاتی خود در خصوص زائران اربعین حضور فعال داشته و دارد .
صالحی با تاکید بر اینکه  تلاش می شود نمایشگاه ها و برنامه های پیش از اربعین حسینی، همزمان با اربعین و بعد از اربعین بتواند اربعین را در فضای مطهر این سرزمین که مفتخر به تردد زوار حسینی است، بیشتر دیده شود، تصریح کرد: نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های مختلفی در ایام اربعین حسینی در مرز مهران و استان ایلام برگزار می‌شود .
وی با اشاره به شور و اشتیاق مردم برای حضور در حماسه‌ی اربعین، تصریح کرد: باید تلاش کنیم این حماسه در ابعاد بین‌المللی بیشتر برجسته شود
انتهای پیام
captcha