ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمن پیروز میدان هستند
کد خبر: 3758916
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
ماموستا خدایی:

ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمن پیروز میدان هستند

گروه سیاسی- امام جمعه سنندج با اشاره به پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمن گفت: مردم و مسئولان با اتحاد و همدلی می توانند در برابر مکر و نیرنگ آمریکا ایستادگی کنند.

ملت ایران در جنگ اقتصادی دشمن پیروز میدان هستند

به گزارش ایکنا از کردستـــان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، چهارم آبان ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران به سرکردگی آمریکا و اسرائیل سالهاست می خواهند مردم ما را از نظام مقدس جمهوری اسلامی دل سرد کنند.
وی افزود: جنگ اقتصادی امروز با کشورمان یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان نظام است که بدون شک به لطف خداوند و با پیروی از بیانات مدبرانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) پیروزمندانه از این جنگ خارج می‌شویم.
امام جمعه سنندج بیان کرد: وظیفه امروز ما این است که با حمایت از کالای ایرانی و خرید تولیدات داخلی به رشد و توسعه اقتصادی کشور خود کمک کنیم.
وی در ادامه به سالروز شهادت حسین فهمیده در هشتم آبان ماه اشاره و اعلام کرد: در کشور ما هزاران فهمیده دیگر وجود دارند که با جانفشانی در مقابل دشمنان اسلام می‌ایستند و کشور را از گزند دشمنان در امان می‌دارند.
ماموستا خدایی با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد اهمیت حجاب از دیدگاه اسلام بیان کرد: الگوی امروز بانوان ما باید زنان پاکدامن و یکتاپرست و مسلمانی باشد که در طول تاریخ نقش آفرین بوده‌اند که از جمله آنها حضرت فاطمه زهرا(س) است.
وی با آرزوی توفیقات روز افزون برای راهپیمایان اربعین حسینی یادآور شد: امیدواریم دعای خیر این بزرگواران موجب خیر و برکت برای کشور عزیزمان ایران شود.
انتهای پیام

captcha