پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همگام با کاروان نمادین اسرا
کد خبر: 3758921
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸

پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی همگام با کاروان نمادین اسرا

کانون خبرنگاران نبأ ــ پیاده‌روی کاروان جاماندگان اربعین حسینی همگام با کاروان نمادین اسرا از شام تا کربلا در شهرستان نایین برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ هزاران عاشق و دلباخته مسیر امام حسین(ع) با تأسی به حضرت زینب و داغدیدگان مصیبت کربلا که از کاروان اربعین حسینی جامانده بودند، امروز با پای پیاده مسیر 15 کیلومتری شهدای گمنام بافران تا شهدای گمنام دانشگاه آزاد را به پیاده روی پرداخته و بیرق و عزا را در آن جا به پا داشتند.

اقشار مختلف مردم از زنان و مردان جوان تا کودکان در آغوش مادران و پدر با زمزمه لبیک یا حسین مسیرهای بافران، روستای مزرعه امام ، محمدیه نایین، امامزاده سلطان سید علی، پارک لاله و دانشگاه آزاد اسلامی بود را پیمودند.

آری وقتی درمانده از تمام دنیا باشی تنها جایی که قلب شکسته ات را تسلی می دهد زیارت مزار پاک شهدا است. وقتی در آستانه چهلمین روز از شهادت امام خوبی ها قرار داری و منتظری مزد عزاداری را برات کربلا برایت امضا کنند در صورتی که خیلی ها خریداری شدند، خیلی ها گرداگرد حرم سالار شهیدان امروز می گردند و عاشقانه با پای پیاده به گرد شمع جمع شده اند کربلا بهترین مزد برای عزاداران و خریده شده ها است.

و خوشا به سعادتتان زائران اربعین ما اما جاماندگانیم و با بغض و حسرت بیننده ای بیش نیستیم و با غم عکس پروفایل و صفحه گوشی هایمان را جامانده گذاشته ایم درست است اربعینی نیستیم که بگوییم حب الحسین یجمعنا اما امروز حسین جان عاشقانت مسیری را طی نمودند که مزار کسانی بود که عاشقانه به شوق رسیدنت راه ها را برای زائرینت گشودند.

و مردم امروز به نیابت جاماندگان قافله کربلا آمدند به پابوسی شهیدانی که تمام امنیت زوار اربعین کربلای ارباب مدیون قطره قطره خون آنها است.

امروز زینب بود و کاروان اسرا  امروز موکب بود و خادمان حسینی، امروز ندای لبیک یا حسین در فضای شهر طنین انداز شد همگام شدند ، هم یار و هم پیمان شدند تا بگویند درست است جامانده ایم از کربلای حسینی ولی در ولایت و رهبری ثابت قدم ایستاده ایم.

 حمیدرضا پوربافرانی 

انتهای پیام 

captcha