توزیع ۱۲۰ کوله‌پشتی به نیابت از شهدای لرستان بین خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع)
کد خبر: 3759051
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

توزیع ۱۲۰ کوله‌پشتی به نیابت از شهدای لرستان بین خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع)

گروه فرهنگی ـ مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی اربعین لرستان گفت: در راستای جریان‌سازی وصیت‌نامه شهیدان آزادبخت و سوری ۱۲۰ کوله‌پشتی به نیابت از شهدای لرستان بین خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع) توزیع شده است.

ا

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان، مسئول کمیته فرهنگی ستاد مردمی اربعین لرستان، جمعه، چهارم آبان در جمع خبرنگاران، در رابطه با فعالیت‌های کمیته فرهنگی ستاد مردمی اربعین لرستان، گفت: در حوزه جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی مسئله نیابت از شهدا، سربند و بسته فرهنگی ۱۸۷ شهید فرهنگی استان لرستان تهیه شده است.
وی با اشاره به این‌که با برنامه‌ریزی به‌عمل آمده برنامه متنوع فرهنگی در موکب‌های مردمی استان لرستان در شهرهای کربلا، نجف و سامرا برگزار می‌شود، افزود:اربعین سال گذشته مستند کوله‌پشتی برگرفته از وصیت نامه دو شهید لرستانی شهیدان علی‌مردان آزادبخت و حمید سوری توسط دو بازیگر لرستانی ساخته شد.
امیدیان اضافه کرد: در راستای جریان‌سازی وصیت‌نامه شهیدان آزادبخت و سوری ۱۲۰ کوله‌پشتی به نیابت از شهدای لرستان بین خادمان موکب حضرت ابوالفضل(ع) توزیع شده است.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با بیان این‌که چهار جلسه فرهنگی با حضور مسئولان ارشد حوزه فرهنگی استان با محوریت ایثار و شهادت در خرم‌آباد برگزار شده است، افزود: در این جلسات مقرر شد دانشجویان استان با کارت نایب شهید و به نیابت از شهدا به زیارت مشرف شوند.
وی همچنین استقرار تیم‌های رسانه‌ای را از دیگر برنامه های فرهنگی دانست و گفت: تیم‌ رسانه ما متشکل‌از چهار گروه تصویربرداری، خبرنگاری، مستندسازی و یک اکیپ مستقر است.

انتهای پیام

captcha