خدمت‌رسانی موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی به زائران
کد خبر: 3759059
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
به همت اداره اوقاف خراسان‌رضوی انجام می‌شود؛

خدمت‌رسانی موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی به زائران

گروه فرهنگی ـ به همت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی برپا شده و تا اربعین حسینی(ع) در قالب رفاهی، فرهنگی و درمانی به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

موکب امام رضا(ع) در کربلای معلی به زائران خدمت رسانی می کند

به گزارش ایکنا  از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در آستانه اربعین حسینی(ع) و به همت اداره اوقاف خراسان رضوی، با استقرار نانوایی صلواتی در موکب امام رضا(ع) که از 28 مهرماه در کربلای معلی برپا شده، روزانه 10 هزار نان پخت می‌شود که طی چهار روز گذشته 40 هزار نان صلواتی پخت گردید و بین زائران توزیع شد.

در این موکب علاوه بر پخت و توزیع نان صلواتی، خدمات شامل پذیرایی، اسکان، پخت و توزیع نان گرم، دارو و درمان زائران نیز انجام می‌شود ضمن اینکه در کنار این خدمات مراسم قرائت دعا، سخنرانی، عزاداری، پاسخگویی به مسائل شرعی به همراه برپایی حلقه معرفت در محل موکب امام رضا(ع) ویژه زائران اجرا می‌شود.

همچنین از ابتدای برپایی موکب در کربلای معلی تا کنون از 15 هزار و 740 نفر زائر حسینی پذیرایی شد و 10 هزار و 650 نفر نیز اسکان یافتند و تعداد 354 نفر از خدمات دارو و درمانی این موکب بهره‌مند شدند که این خدمات تا روز اربعین ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، موکب امام رضا(ع) با همکاری ادارات کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، اردبیل، کردستان، چهار محال و بختیاری در کربلا معلی به زائران اربعین حسینی به ارائه خدمت می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha