برگزاری نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی در کردستان
کد خبر: 3759076
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

برگزاری نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی- نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی استان کردستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز، پنجم آبان ماه در سنندج برگزار شد.

برگزاری نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، ناصر علیپور، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان در مجمع اساتید و پیشکسوتان قرآنی که امروز، پنجم آبان‌ماه در مجتمع نور استان برگزار شد، اظهار کرد: از نیازهای قرآنی استان کردستان تشکیل مجمع قرآنیان است که این مجمع در استان تشکیل شده و چهره‌های قرآنی شاخص در آن فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه نشست اساتید و پیشکسوتان قرآنی راه ارزشمندی برای بررسی بهتر فعالیت‌های قرآنی و تبادل نظر و تجربیات فعالان این عرصه است، افزود: سعی می‌شود در هر جلسه از یک نفر از مسئولان استانی برای حضور در این نشست دعوت به عمل آید تا ایده‌ها و نظرات اساتید قرآنی را بشنوند.
علیپور با بیان اینکه دارالقرآن‌الکریم استان در اقدام به تهیه کتابچه‌ای در خصوص وضعیت فعالیت‌های قرآنی استان کرده است، اعلام کرد: در این کتابچه نقاط قوت و ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها جمع‌آوری شده تا برنامه‌ریزی‌ طرح و برنامه‌های قرآنی راحت‌تر صورت گیرد.
وی یادآور شد: این نشست هر سه ماه یکبار برگزار می‌شود و نیاز است یکی از اعضای نشست برای برنامه‌ریزی بهتر جلسات به عنوان رابط قرآنیان با دارالقرآن کریم انتخاب و معرفی شوند.
انتهای پیام

captcha