برگزاری ماهیانه ۸۰ کلاس آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» در یزد
کد خبر: 3759188
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

برگزاری ماهیانه ۸۰ کلاس آموزشی «تحکیم بنیان خانواده» در یزد

گروه اجتماعی - معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه ۸۰ کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در استان برگزار می‌شود.

برگزاری ماهیانه 80 کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در استان یزد

حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به جایگاه و اهمیت نظام خانواده در جامعه اسلامی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ماهیانه 80 کلاس آموزشی تحکیم بنیان خانواده در شش ماهه دوسال جاری در استان برگزار می‌شود.
وی افزود: کلاس‌های آموزشی تحکیم بنیان خانواده توسط روحانیان مستقر و با محوریت مناطق محروم و آسیب پذیر در استان برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام کارگر با اشاره به توطئه‌ دشمنان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که برای از بین بردن نظام اسلام یباید ابتدا نظام خانواده را در این کشور کمرنگ کنند.
وی با بیان اینکه نظام خانواده از جمله نظام‌های مورد تاکید در قرآن کریم و کلام ائمه معصومین است، افزود: اگر نظام خانواده اصلاح شود بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در همین راستا و جهت تقویت بنیان خانواده طرح تحکیم بنیان خانواده بر اساس کتاب «خانواده موفق» در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

captcha