تمدید مهلت شرکت در مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی در بهار چهل سالگی انقلاب
کد خبر: 3759201
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

تمدید مهلت شرکت در مسابقه بسته‌های کوتاه رادیویی در بهار چهل سالگی انقلاب

گروه هنر ــ دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدای رسانه ملی گفت: با توجه به اصرار و تماس‌های زیاد برنامه‌سازان و اینکه در آستانه اربعین هستیم لذا فرصتی به برنامه‌سازان داده شد که تا پایان هفته آثار خود را در سایت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی بار گزاری کنند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی معاونت صدای رسانه ملی ،علیرضا حبیبی؛ دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا گفت: در راستای ایجاد رقابت میان برنامه‌سازان و تولیدکنندگان آثار در شبکه‌های رادیویی و فضای مجازی و توجه به موضوعات چهل‌سالگی انقلاب مسابقه‌ای طراحی شد که برنامه‌سازان به تهیه بسته‌های کوتاه رادیویی تشویق شوند.

حبیبی ادامه داد: برنامه‌سازان به مناسبت بهار چهل سالگی انقلاب اسلامی می‌توانند بسته‌های رادیویی را در ساختارها‌ی آنونس؛ حداکثر 2 دقیقه، بسته‌های انگیزشی و اطلاع‌رسانی(csa)؛ حداکثر 3 دقیقه، بسته‌های گزارشی؛ حداکثر 5 دقیقه، بسته‌های مستند؛ حداکثر 10 دقیقه، بسته‌های روایی(مینی فیچر)؛ حداکثر 10 دقیقه، بسته‌های چندرسانه‌ای؛ حداکثر 3 دقیقه به دبیرخانه ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا ارسال یا در سایت http://40.seda.ir  بارگذاری کنند.

وی دستاوردها، پیشرفت‌ها و خدمات در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، نظامی، علمی، اجتماعی، پزشکی، دینی و سیاسی را از موضوعاتی دانست که برنامه‌سازان می‌توانند برای آن آثار تولید کرده و تصریح کرد: برای شرکت در هر بخش و ارسال آثار محدودیتی وجود ندارد.

حبیبی ادامه داد: نه‌تنها برنامه‌سازان معاونت صدا بلکه همه کسانی که می‌توانند به تولید آثار در این زمینه بپردازند می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و آثار آن‌ها در بخش‌های معاونت صدا، مراکز استان‌ها و آزاد بررسی می‌شود.

وی افزود: همزمان با افتتاح رادیو انقلاب در 20 آبان از برگزیدگان مسابقه، شبکه‌های برتر و نهادهای همکار با ستاد چهل سالگی انقلاب اسلامی معاونت صدا تقدیر خواهدشد.

حبیبی با اشاره به جوایز برندگان در پایان گفت: به نفرات اول در هر بخش تندیس، لوح سپاس  و 2 میلیون تومان، نفرات دوم در هر بخش لوح سپاس و یک میلیون و پانصد هزار تومان و نفرات سوم در هر بخش لوح سپاس و یک میلیون تومان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha