مؤلفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی سمنان تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3759202
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

مؤلفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی سمنان تجلیل می‌شوند

گروه فرهنگی ـ به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نخستین همایش تقدیر از مؤلفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش تقدیر از مولفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان امروز، 5 آبان‌ماه در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین همایش تقدیر از مؤلفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته کتاب با بیان اینکه اثر گذاری فعالیت‌های فرهنگی در توسعه کتابخوانی مطلوب است اظهار کرد: برگزاری این همایش فرصتی مناسب برای معرفی و شناسایی نویسندگان توانمند و حمایت از آنها در زمینه‌های مختلف است.

سماکوش از برگزاری نمایشگاه کتاب از آثار مؤلفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی در حاشیه همایش تقدیر از مولفان و نویسندگان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و افزود: این همایش توسط اداره کل کتابخانه‌های‌عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در 23آبان ماه سالجاری در سالن اجتماعات استاد فرهنگ شکوهی کتابخانه مرکزی سمنان برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان یاداور شد: گام نهادن در مسیر ترویج کتاب و کتابخوانی اثرگذار و ریشه ای است و کمک مستقیم به فرهنگ جامعه است.

انتهای پیام

captcha