استفاده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کارشناسان برای جلوگیری از هزینه‌های غیرمترقبه
کد خبر: 3759219
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

استفاده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کارشناسان برای جلوگیری از هزینه‌های غیرمترقبه

گروه اجتماعی ـ معاون استاندار لرستان با اشاره به این‌که نیاز به کارشناسان رسمی بیش از گذشته احساس می‌شود، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کارشناسان رسمی برای جلوگیری از هزینه‌های غیرمترقبه استفاده کنند.

استفاده دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت کارشناسان رسمی برای جلوگیری از هزینه‌های غیرمترقبه

به گزارش ایکنا از لرستان، گودرز امیری، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان امروز شنبه، پنجم آبان در همایش گرامی‌داشت روز کارشناسان رسمی دادگستری که در سالن اجتماعات بانک تجارت استان برگزار شد، اظهار کرد: بیش‌ از ۷۰ سال است که در کشور استفاده از کارشناسان دادگستری عملیاتی شده است.
وی با اشاره به این‌که در مباحث سازمانی، تشکیل کانون کارشناسان مراحل در حال تکمیل شدن است، تصریح کرد: بحث‌های کارشناسی در ابعاد مختلف زندگی کاری، اجتماعی و قضائی وجود دارد.
امیری با ذکر این مطلب که هر چه تحولات بیشتر می‌شود استفاده از کارشناسان ضرورت بیشتری پیدا می‌کند، اضافه کرد: دستگاهای اجرایی در جاهایی‌که نیاز به کارشناسان رسمی است از ظرفیت این افراد استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به افزایش تنوع کارشناسان در ابعاد مختلف، تصریح کرد: استفاده از کارشناسان برای ارزیابی و مسائل پیش روی ادارات موجب پیشگیری از هزینه‌های غیرمترقبه می‌شود.
وی با اشاره به این‌که استفاده از کارشناسان در بحث‌های اقتصادی و صنعتی امری ضروری است، تصریح کرد: در شرایط امروزی اختلاف بین صنعت‌گران و بانک‌ها وجود دارد و کسی که می‌تواند در رفع این اختلاف فصل‌الخطاب باشد کارشناسان رسمی هستند.
امیری با تاکید بر لزوم استفاده از افراد صاحب‌نظر و متخصص در حوزه‌های مختلف کاری، اضافه کرد: علاوه‌بر این کارشناسان در رابطه به اظهارنظری که انجام می‌دهند، مسئول هستند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به این‌که کارشناسان امین اموال ادارات و دستگاه‌ها هستند، اضافه کرد: اعتماد به نطر کارشناسان ملاک اعتبار بوده و این اعتماد حفظ شود.
وی به استقلال نظر کارشناسان اشاره کرد و افزود: اگر جایی احساس برگزاری جلسات تعاملی بوجود آمد حتما این امر صورت گیرد این در حالی‌است که در مباحث کارشناسی منافع عمومی مورد توجه قرار گرفته و نظر کارشناسان، علمی، فنی و همه جانبه باشد.

انتهای پیام

captcha