پیام راهپیمایی اربعین وحدت و هم‌صدایی مسلمانان است
کد خبر: 3759226
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
فرمانده کل سپاه در بازدید از مرز شلمچه:

پیام راهپیمایی اربعین وحدت و هم‌صدایی مسلمانان است

گروه سیاسی ــ سردار جعفری در بازدید از مرز شلمچه گفت: وحدت و همدلی همه مسلمانان و یکدلی و هم‌صدایی آنها برای مبارزه با دشمنان و ادامه مسیری که امام حسین (ع) آن را آغاز کرده و زیر بار ظلم نرفتند، پیام جهانی اربعین است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز، شنبه 5 آبان، در سفر به استان خوزستان و در حاشیه بازدید از مرز شلمچه با بیان اینکه بحمدالله شاهد تردد روان زائران از مرز بین‌المللی شلمچه هستیم، گفت: شور و همت مردم برای شرکت در آئین اربعین و خدمات‌رسانی به زائران در مواکب هرساله بیش از سال گذشته است و این شور و شوق را امروز به وضوح در شلمچه مشاهده کردیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه به‌رغم تمامی تهدیدات و تحریم‌ها، حضور مردم برای شرکت در همایش عظیم اربعین ،نه تنها کمتر، بلکه بیشتر از سال‌های گذشته بود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت هوا و شرایط جوی و باد و بارانی که چند روز قبل در شلمچه بود و امروز هم هست، اما مردم با شور و حال فراوان مشغول خدمات رسانی‌ به زوار هستند.

سرلشکرجعفری با قدردانی از تلاش‌های بخش‌های مختلف کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها و به‌خصوص مردم که به طور خود جوش و بی‌وقفه در موکب‌ها اقدام به پذیرایی از زائران می‌کنند، بیان کرد: شور و حال عجیبی در شلمچه حاکم است و همه شیعیان جهان انتظار این ایام را می‌کشند.

وی در ادامه تصریح کرد: با تدابیری که برای کنترل و ترددهایی که توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی در مرزها شکل گرفته خوشبختانه مشکل خاصی نیست و مردم هم به نسبت رضایت دارند و اگر موارد کمی هم در مسیر هست، طبیعی و قابل رفع است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: وحدت و همدلی همه مسلمانان و یکدلی و هم‌صدایی آنها برای مبارزه با دشمنان و ادامه مسیری که امام حسین (ع) آن را آغاز کرده است و زیر بار ظلم نرفتند ،پیام جهانی اربعین است، همه مسلمان‌ها و غیر مسلمان‌ها در این حرکت ضد استکبار جهانی و ضد ظلم وارد شدند و امید است هر چه سریع‌تر به آرزویشان که ظهور امام زمان (عج) است نائل شوند.

انتهای پیام

captcha