13 آبان تجلی استکبارستیزی ملت ایران است
کد خبر: 3759246
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

13 آبان تجلی استکبارستیزی ملت ایران است

گروه اجتماعی - معاون فرماندار رضوانشهر، 13 آبان را تجلی استکبارستیزی ملت ایران دانست و گفت: ملت بزرگ ایران استکبارستیزی را جزو لاینفک اهداف و برنامه های خود قرار داده و درخت تنومند انقلاب از تهدیدات هراسی ندارد.

استکبارستیزی جزو لاینفک اهداف و برنامه های ملت بزرگ ایران است

به گزارش ایکنا از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 5 آبان در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 13 آبان، با بیان اینکه امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: 13 آبان سرآغاز نهضت اسلامی و حادثه ای تاثیرگذار در فرایند پیروزی انقلاب بود.

وی به سه رویداد مهم و تایخی 13 آبان اشاره کرد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان همواره در مسیر تحولات سیاسی و اجتماعی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی از دوران انقلاب تا دفاع مقدس نقش تعیین کننده ای داشتند.

این مقام مسئول، با اشاره به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی از حرکت دانشجویان مبنی بر تسخیر لانه جاسوسی، تصریح کرد: امام این حرکت را انقلاب دوم دانست.

چراغی، با بیان اینکه ملت ایران با یکپارچگی در انقلاب اول در برابر استبداد و در انقلاب دوم در برابر استکبار ایستادند، خاطرنشان کرد: 13 آبان تجلی استکبارستیزی ملت ایران است.

وی ادامه داد: امروز هم پیام ملت ایران ایستادگی، انسجام و هوشیاری ملی با هدایت رهبری حکیم و آگاه است تا از نظام و دستادوردهای انقلاب حراست و صیانت شود.

معاون فرماندار رضوانشهر، با بیان اینکه قرآن هرگز تسلط کافران بر مومنان را برنمی تابد و آن را غیر ممکن می خواند، گفت: کافران نه تنها از نظر سیاسی و نظامی بلکه از حیث فرهنگی و اقتصادی نیز بر افراد با ایمان چیره نخواهند شد؛ البته اینگونه نیست که مومنان بدون همت و تلاش به این پیروزی برسند، بلکه باید دارای التزام عملی به رعایت ایمان و تقوی و تلاش جهادی باشند.

وی تاکید کرد: امروز که سردمدار استکبار جهانی در کسوت یک دیوانه وارد میدان مبارزه علیه جمهوری اسلامی شده، بداند که ملت بزرگ ایران استکبارستیزی را جزو لاینفک اهداف و برنامه های خود قرار داده و درخت تنومند انقلاب از تهدیدات هراسی ندارد.

اکبر قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر، تصریح کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، راهبرد آمریکا در این خصوص هنوز تغییر نکرده و امروز راهبردهای پیچیده تری از قبیل جنگ نرم دارد.

وی به جنگ رسانه ای غرب اشاره کرد و متذکر شد: هدف آمریکا در جنگ رسانه ای این است که نظام جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهد لذا برای مقابله با این توطئه نیاز است که شبکه های رسانه ای و فضای مجازی با وحدت رویه در کنار هم فعال تر باشند.

فرمانده سپاه رضوانشهر عنوان کرد: امروز ما باید در کنار هم باشیم و با ایجاد انسجام در بین رسانه های داخلی از طریق برگزاری نشست های مختلف، ثبات رسانه ای را تقویت کنیم.

قاسمی، با بیان اینکه 13 آبان هیبت استکبار جهانی را فرو پاشید، خاطرنشان کرد: یوم الله 13 آبان روز پایداری ملت ایران در برابر آمریکاست و ملت ایران وحدت کلمه را به رخ جهانیان کشید لذا از همه مسئولین و مردم قدرشناس شهرستان انتظار است که راهپیمایی امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام

captcha