افزایش کیفیت کالای داخلی خواسته به‌حق مردم است
کد خبر: 3759345
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

افزایش کیفیت کالای داخلی خواسته به‌حق مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس بسیج رسانه استان قزوین با اشاره به اینکه افزایش کیفیت کالای داخلی خواسته به‌حق مردم است، گفت: مردم در خرید کالاهای داخلی کوتاهی نمی‌کنند اما تولیدکنندگان هم باید در تولید اجناس باکیفیت و با قیمت مطلوب کوشا باشند.

افزایش کیفیت کالای داخلی خواسته به حق مردم است

محمد کشاورز، رئیس بسیج رسانه استان قزوین در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف باید مجری سیاست‌های مشخص‌شده اقتصاد مقاومتی باشند و باید برای حل مشکلاتی که وجود دارد راهکاری در درون کشور پیدا کنیم.
وی عنوان کرد: اگر مسئولان و متولیان امر به اقتصاد مقاومتی اعتقاد داشته باشند و بر مبنای آن گام بردارند، مسائل اشتغال هم به‌تدریج حل می‌شود.
رئیس بسیج رسانه استان خاطرنشان کرد: باید همهٔ مسئولان و دلسوزان و حتی مردم کشور در همه سطوح جهت رونق تولید و خود را موظف و مکلف بدانند.
وی ادامه داد: با این برنامه قطعاً دشمن هم در جنگ اقتصادی‌اش به نتیجه نمی‌رسد و با تحریم‌ها و عملیات روانی گسترده راه به‌جایی نخواهند برد.
کشاورز با اشاره به لزوم استفاده از کالای تولید داخل یادآور شد: برخی از وسایل چون مشابه داخلی ندارد یا اینکه کیفیت بسیار پایینی دارد لاجرم نمونه خارجی آن مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس بسیج رسانه استان در پایان عنوان کرد: افزایش کیفیت کالای داخلی خواسته به حق مردم است؛ مردم در خرید کالاهای داخلی کوتاهی نمی‌کنند اما تولیدکنندگان هم باید در تولید اجناس باکیفیت و با قیمت مطلوب کوشا باشند.

انتهای پیام

captcha