برپایی ۱۱ موکب از سمنان در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی
کد خبر: 3759347
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

برپایی ۱۱ موکب از سمنان در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی

گروه اجتماعی ـ‌ فرماندار سمنان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی زائران عتبات عالیات در اربعین امسال از این شهرستان گفت: امسال ۱۱ موکب از شهرستان سمنان در ایام اربعین در عتبات عالیات مستقر هستند.

اعزام 11موکب از سمنان به راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدعباس دانایی، فرماندار سمنان عصر روز گذشته، 5 آبان‌ماه در جلسه‌‌ شورای اداری شهرستان سمنان با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی زائران عتبات عالیات در اربعین امسال از شهرستان سمنان اظهار کرد: امسال ۱۱ موکب از شهرستان سمنان در ایام اربعین در عتبات عالیات مستقر هستند و این موکب‌ها ظرفیت اسکان و تغذیه بیش از ۲۶ هزار نفر را در شبانه روز دارا هستند.

وی با بیان اینکه در بودجه امسال به چهار دستگاه اقتصادی شهرستان سمنان بیش از ۱۰ میلیارد تومان یعنی ۳۲ درصد از اعتبارات شهرستانی اختصاص داده شده افزود:  نیاز است این اعتبارات فقط در حوزه رفع مشکلات اقتصادی هزینه شود و گزارش ریز هزینه کرد‌ها نیز به فرمانداری سمنان ارائه شود.

دانایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی‌ها در حال انجام است تا با سفر رئیس جمهور به استان سمنان که در آینده‌ای نزدیک انجام می‌شود، مرز هوایی استان افتتاح شود یاداور شد: طی ماه بیش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر از راه آهن استان سمنان استفاده می‌کنند که انتظار است تا با هدایت این حجم از مسافران به فرودگاه سمنان نیز شاهد رونق بخش هوایی استان نیز باشیم.

انتهای پیام

captcha