ثبت نام از طرح «خادمیار رضوی» در خلخال
کد خبر: 3759362
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

ثبت نام از طرح «خادمیار رضوی» در خلخال

گروه اجتماعی - کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خلخال از اجرای ثبت‎نام طرح «خادمیار رضوی» در خلخال خبر داد.

ثبت نام از طرح «خادم‌یار رضوی» در خلخالبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام ابراهیمی، کارشناس فرهنگی اداره تبلغیات اسلامی خلخال، روز گذشته پنجم آبان ماه در جلسه هماهنگی ثبت نام از خادم یاران حرم رضوی، تصریح کرد: خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی‌الرضا علیه السلام و زائران آن حضرت آرزوی هر خادمی است.
وی اظهار کرد: خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام و زائران آن حضرت آرزوی خیل عظیمی از عاشقان و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت بوده و هرساله تعداد زیادی از درخواست‌های هم میهنان عزیز در موضوع تشرف به توفیق خادمی آن حضرت به آستان قدس رضوی واصل می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشور‌ها برای حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی از تشکل‌های مردمی کمک گرفته می‌شود، افزود: خادمیاری می‌تواند ضامن محرومیت‌زدایی در کشور باشد.
ابراهیمی افزود: تمامی علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی اینترنی آستان قدس رضوی مراجعه کنند که هر دو ماه یک بار ثبت نام شده‌های هر استانی به دفتر آن استان فرستاده می‌شود، این اسامی به استان اعلام می‌شود بعد از آن افراد در یک دوره توجیهی با طرح «خادم، خدمت و مخدوم» آشنا شده و سپس با شرکت در کلاس آموزشی بحث حرم شناسی، خدمت در حرم و آئین مربوط به حرم می‌توانند به نمایندگی از طرف آقا امام رضا(ع) به خدمت بپردازند.
انتهای پیام

captcha