جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل برگزار می‌شود
کد خبر: 3759381
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۲

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری روز‌های ۱۹ تا ۲۰ آبان‌ماه امسال به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، زعفر احدزاده، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل، روزگذشته، پنجم آبان‌ماه در نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری در اردبیل تصریح کرد: بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان، قزوین، زنجان و اردبیل روز‌های ۱۹ تا ۲۰ آبان‌ماه امسال به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ قصه‌گویی در جامعه دانست و تصریح کرد: آشنایی و تسلط مربیان به شیوه‌ها و تکنیک‌های جدید قصه‌گویی و چگونگی ایجاد ارتباط با کودکان و نوجوانان به‌عنوان مخاطبان اصلی قصه، از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: قصه‌ها به‌عنوان یک ابزار مهم تربیتی، حاوی پیام‌های دینی، ارزشی و اخلاقی برای انتقال مفاهیم اجتماعی و فردی هستند که در افزایش مهارت‌های زندگی نقش اساسی دارند.
احدزاده با تاکید بر آسیب‌شناسی مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی بیان کرد: برای میزبانی شایسته از این جشنواره در نظر داریم تنظیم نامه‌های اداری برای رایزنی با استانداری، شهرداری، صداوسیما، حوزه هنری، نهاد کتابخانه‌های عمومی در راستای همکاری در برگزاری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوی و ابلاغ برنامه‌ها را انجام دهیم.
وی از تشکیل کمیته‌های تخصصی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی حوزه یک کشوری خبر داد و افزود: برگزاری نشست مطبوعاتی مدیرکل کانون استان با اصحاب رسانه و تجلیل از جعفر ابراهیمی نویسنده و شاعر حوزه کودک و نوجوان در هفته کتاب و کتاب‌خوانی نیز در دستور کار است.
انتهای پیام

captcha