دستاوردهای انقلاب با زبان نو و بدیع در جامعه تبیین شود
کد خبر: 3759544
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

دستاوردهای انقلاب با زبان نو و بدیع در جامعه تبیین شود

‌گروه سیاسی - استاندار یزد با تأکید بر معرفی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب به مردم و نسل جوان، گفت: دستگاه‌ها موظف هستند با زبانی نو و بدیع، ‌به صورت خلاقانه و هنرمندانه دستاوردهای انقلاب را به نمایش گذارند.

دستاوردهای انقلاب با زبان نو و بدیع در جامعه تبیین شود

به گزارش ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد صبح امروز در نشست شورای سیاستگذاری و راهبردی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نگاهی به اوضاع کنونی نشان می‌دهد کسانیکه نهضت اسلامی را برنمی‌تابند، از ماه‌های قبل بر فعالیت خود افزوده‌اند که شاید بتوانند در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه‌های جدی وارد کنند.
زمانی قمی با اشاره به اینکه این اقدامات از دی‌ماه ‌سال گذشته آغاز شد، افزود: دشمنان ما کینه خود را از وجود دین در اداره ایران نشان دادند و در فراخوان‌های مختلفی که منتشر کردند، تلاش داشتند تا مردم را به خیابان‌ها بکشانند و اغتشاش ایجاد کنند و در این میان خود به بهره‌برداری‌هایشان بپردازند.
وی ادامه داد: مردم نسبت به این حرکت دشمنان بی‌اعتنایی کردند و دشمنان تنها توانستند بخش اندکی از آنها را به خیابان‌ها آورند و کمی بعد، دیگر هیچکس به فراخوان‌های آنها که از آن سوی مرزها هدایت می‌شد، پاسخی نداد.
انقلاب و نهضت ما منبعث از حرکت عاشوراست
زمانی قمی افزود: این حوادث نشان داد که آنها نتوانسته‌اند به حتی درصد اندکی از اهداف خود دست پیدا کنند زیرا انقلاب و نهضت ما منبعث از حرکت عاشوراست و ملتی که این واقعه را الگو قرار داده، تا آخر می‌ایستد.
وی اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آینده شرایط کشور بهتر شود و مسئولان بتوانند با صلابت بیشتری کشور را اداره کنند.
استاندار یزد گفت: در این میان همه ما باید به اثبات توانایی‌های خود بپردازیم و به دشمنان بفهمانیم که انقلاب ما برای استقرار دین برپا شد و اگر بتوانیم توانایی دین را به اثبات برسانیم، آنگاه همه گفتمان‌هایی که با دین در اداره امور کشور مقابله می‌کنند، با شکست مواجه خواهند شد.
زمانی قمی با تاکید بر اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب برای مردم و نسل جوان به صورت هنرمندانه و خلاقانه، ‌ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف هستند با زبانی بدیع و نو دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند زیرا باید با زبان مورد علاقه مخاطب با او برخورد کنیم.
عالی ترین مقام اجرایی استان بر ضرورت استفاده از گروه‌های مرجع، افراد دست به قلم، هنرمندان و افراد تاثیرگذار جامعه در معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید کرد و افزود: نوآوری چیزی است که انقلاب نه تنها آن را تایید می کند بلکه بر آن تاکید نیز دارد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان برنامه ریزی کرده اند تا ۴۰ سالگی انقلاب را نبینیم، تصریح کرد: اگر با توکل به خدای بزرگ، همدلی با مردم و وحدت به پیش برویم، آنگاه نه تنها ۴۰ سالگی انقلاب بلکه فرزندان ما ۴۰۰ سالگی انقلاب را نیز خواهند دید.
استاندار یزد افزود: در برنامه ریزی ها برای برنامه های دهه فجر باید خطاها را نیز مورد بررسی قرار دهیم و برای رفع آنها تلاش کنیم.
زمانی قمی با بیان اینکه به احتمال زیاد آخرین حضورم در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: امیدوارم هر کجا هستم بتوانم در مسیر تثبیت و بقای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام بردارم.
۴۰ پروژه عمرانی آماده بهره‌برداری در دهه فجر
محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد نیز در این نشست از به سرانجام رسیدن ۴۰ پروژه عمرانی و امکان بهره‌برداری از آنها در ایام دهه فجر امسال خبر داد.
صادقیان بیان کرد: ۶۰ پروژه اولویت دار عمرانی در استان یزد شناسایی شده که ۴۰ مورد از ‌آنها را می‌توانیم تا ایام دهه فجر ‌امسال به سرانجام برسانیم و در این ایام افتتاح یا بهره برداری کنیم.
وی از جمله این پروژه ها به باند دوم جاده بافق ـ بهاباد، باند دوم جاده یزد ـ طبس، پروژه یزد ـ بافق و همچنین آغاز عملیات احداث باند دوم یزد ـ خاتم اشاره کرد و گفت: برخی پروژه‌ها نظیر تالار مرکزی یزد و کتابخانه مرکزی یزد، عمر بالای ۱۴ سال دارند ‌و در تلاش هستیم تا تکلیف این پروژه‌ها را نیز مشخص کنیم.

انتهای پیام

captcha