برگزاری بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در آذربایجان غربی
کد خبر: 3759561
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

برگزاری بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در آذربایجان غربی

گروه اجتماعی - مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بابیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نذری و احسان، تعزیه خوانی و شبیه خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های ویژه این مناسبت مذهبی است.

برگزاری بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین محمد داداش زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت و گو با ایکنا از آذربایجان غربی از اعزام ۱۰۰ مبلّغ دینی از استان به پیاده روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این روحانیون با هدف تبلیغ نهضت کربلا و فلسفه‌ی قیام عاشورا به پیاده روی اربعین حسینی اعزام شدند.
وی ادامه داد: ۶۰۰ مبلغ و روحانی دیگر نیز به مناسبت اربعین سیدالشهدا (ع) در مناطق مختلف شهری و روستایی استان به ترویج احکام اسلامی خواهند پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین داداش زاده بابیان اینکه بیش از ۶۰ برنامه به مناسبت اربعین حسینی در سراسر استان برگزار خواهد شد، گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، پخش نذری و احسان، تعزیه خوانی و شبیه خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌های ویژه این مناسبت مذهبی است.
وی افزود: هر روحانی مبلّغ به مدت ۲ روز برای زائران سخنرانی خواهد کرد و از این تعداد ۱۳۰ نفر مبلّغه نیز به مناطق مختلف استان نیز اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha