اعلام محدودیت‌های ترافیکی کرج در روز اربعین
کد خبر: 3759564
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴

اعلام محدودیت‌های ترافیکی کرج در روز اربعین

گروه اجتماعی - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای طرح ترافیکی ویژه مراسم اربعین حسینی در این استان خبر داد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی کرج در روز اربعین

سرهنگ غلامعلی شرق در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم عزاداری جاماندگان اربعین حسینی، در اطراف امام‌زاده‌های و هیئت‌های مرکزی این استان، پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ویژه ترافیکی اجرا می‌کند.
رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: از ساعت 7 صبح روز سه‌شنبه، هشتم آبان تا پایان مراسم عزاداری از میدان شهدا کرج تا امام زاده حسن(ع) و چهاراه مصباح تا امام زاده حسن(ع) تردد وسیله نقلیه ممنوع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای پلیس برای تسهیل عبور و مرور و ایجاد انضباط ترافیکی در اطراف امام زاده محمد(ع) و امام زاده طاهر(ع) مستقر خواهند شد.
شرق گفت: به منظور ایجاد امنیت و روان سازی ترافیک در روز اربعین، مسئولان هیئت‌های مذهبی ضمن رعایت قوانین با ماموران پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های عزاداری هنگام حرکت در معابر برای پیشگیری از بروز راهبندان، یک بخش از خیابان را برای عبور وسایط نقلیه خالی نگه دارند.
این مقام انتظامی بیان کرد: پرهیز از برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط هیئت‌های مذهبی در معابر و میادین پرتردد نیز نقش به سزایی در پیشگیری از بروز اختلال در عبور مرور خودروها و ایجاد راهبندان دارد.
این مسئول، همچنین از شهروندان خواست درصورت نیاز و وجود موانع ترافیکی، با مرکز فوریت‌های پلیس تماس بگیرند.
انتهای پیام

captcha