برپایی موکب خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سربند پارس‌آباد
کد خبر: 3759670
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

برپایی موکب خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سربند پارس‌آباد

گروه اجتماعی - فرمانده پلیس راه سربند پارس‌آباد گفت: به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به زائران خارجی و ایرانی اربعین‌حسینی موکب عزاداری برای نخستین بار در پلیس راه سربند پارس‌آباد برپا شده است.

برپایی موکب خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در سربند پارس‌آبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ فخرالدین اصغری، فرمانده پلیس راه سربند پارس‌آباد، روزگذشته ششم آبان‌ماه در بازدید از موکب کاروان اربعین حسینی در سربند تصریح کرد: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین‌حسینی و حرم امام رضا(ع) موکب عزاداری برای نخستین بار در پلیس راه سربند پارس‌آباد برپا شده است.
وی بیان کرد: ارائه خدمات مطلوب و کمک‌رسانی به زائران به‌صورت داوطلبانه انجام می‌شود تا زائران خارجی و داخلی که قصد حضور در اجتماع عظیم اربعین حسینی را دارند بتوانند با رفع مشکلات و نیازهایشان به سفرشان ادامه دهند که به همین منظور زمینه پذیرایی از مسافران و زائران فراهم شده است.
فرمانده پلیس راه سربند پارس‌آباد تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های انجام یافته هم‌اکنون هیچ مشکلی از بابت خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی نداریم و برنامه‌های انجام یافته به بهترین شکل ممکن انجام یافته است که امیدواریم در این زمینه زائران هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.
اصغری تصریح کرد: این موکب به‌همت فرماندهی انتظامی، پلیس راه و برخی از ادارات شهرستان پارس آباد برپا شده و علاوه بر تاثیر معنوی سبب افزایش ارتباط بهتر پلیس با مردم و رانندگان، ترویج فرهنگ ترافیکی و آموزش‌های لازم و کاهش حوادث و تصادفات نیز می‌شود که این موضوع نیز به نوبه خود حائز اهمیت است.
وی اظهار کرد: انتظار می‌رود با حضور باشکوه زائران امسال نیز همانند سال‌های گذشته اجتماع عظیم اربعین حسینی به بهترین شکل ممکن برگزار شود و زائران اربعین حسینی در مقابل ظلم و جور فریاد هیهات من الذله سر دهند.
انتهای پیام

captcha