اعزام ۵۶۰ دانش‌آموز پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی کشور
کد خبر: 3759686
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

اعزام ۵۶۰ دانش‌آموز پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی کشور

گروه معارف - فرماندار پارس‌آباد گفت: ۵۶۰ دانش‌آموز پارس‌آبادی در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

اعزام ۵۶۰ دانش‌آموز پارس‌آبادی به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدندبه گزارش ایکنا از اردبیل، علی علایی، فرماندار پارس‌آباد، روز گذشته ششم آبان‌ماه در مراسم اعزام کاروان راهیان نور شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امروز ۵۶۰ دانش‌آموز پارس‌آبادی در قالب ۱۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است.
وی بیان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام یک امر لازم و اساسی برای ما است و باید برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با جان و دل تلاش شود تا بتوانیم دین خود را در برابر شهدا ادا کرده و راه و هدف شهدا را ادامه دهیم که این مهم باید در جامعه نهادینه شود و مسئولان رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: باید رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا و رزمندگان اسلام به همگان تبیین شود تا بتوانیم با تقویت آموزش‌های دفاعی اهمیت این اردو را به همگان نشان دهیم و اهمیت برگزاری اردو‌های راهیان نور و تاثیرگذاری بالقوه این اردو را بر قلب و روح مردم به اثبات برسانیم.
علایی تصریح کرد: باید برگزاری اردو‌های راهیان نور و یادواره‌های شهدا در جامعه به طور مستمر و مداوم باشد تا دستاورد و خروجی مورد نظر را در این زمینه به دست آوریم که این مسئله نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت است و نباید مورد بی توجهی و غفلت قرار گیرد بلکه باید به این مهم ارج نهاده شود.
وی اظهار کرد: تمام داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم و امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون پاک شهدا رقم خورده که باید با جان و دل از دستاورد‌های مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم.
انتهای پیام

captcha