نظرسنجی از زائران پياده‌روی اربعين در مرزهای شلمچه و چذابه
کد خبر: 3759762
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
علوی خبر داد:

نظرسنجی از زائران پياده‌روی اربعين در مرزهای شلمچه و چذابه

گروه اجتماعی ـ رئيس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از اجرای طرح نظرسنجی از زائران اربعين حسينی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: اين طرح برای دومين سال پياپی توسط مركز افكارسنجی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.

نظرسنجی از زائران پياده‌روی اربعين در مرزهاي شلمچه و چذابه

سيدعليرضا علوی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، اظهار کرد: نظرسنجی، ابزاری کارآمد برای اخذ تصمیمات درست مديريتی است و اجرای دقیق نظرسنجی و استفاده از نتايج آن، زمینه بهبود سیستم‌های مديريتی، کنترل روندها و ارائه خدمات مطلوب‌تر را فراهم می‌كند.

وي افزود: انجام مستمر و دوره‌ای نظرسنجی و پايش افكار عمومی، كمك می‌كند كه پیش از آنکه مشکلات و معضلات پیچیده‌ای ايجاد شود، آن مشكلات و معضلات، شناسایی و تدابیر لازم برای حل فرآیندهای ناقص اجرایی و یا رفع مشکلات اتخاذ شود.

علوی با اشاره به فعاليت مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا)، تصريح كرد: اين مركز كه امروز به مجموعه‌ای امين در كشور تبديل شده است، در طول سال‌ها فعاليت در كشور و استان خوزستان، توانسته به مديريت‌هاي كلان كشور و استان، كمك قابل توجهی داشته باشد. راس فعاليت‌های اين مجموعه نيز، نظرسنجی پيش از انتخابات رياست جمهوری بود كه پس از شمارش آرا، مشخص شد كه كمتر از يك درصد با واقعيت اختلاف داشت.

رييس سازمان جهاد دانشگاهي خوزستان با اشاره به حركت زائران اربعين حسيني در مسير كربلا، خاطرنشان كرد: پياده‌روي در مسير عتبات عاليات حركت پرشوري است كه در سال‌هاي گذشته به‌خوبي و با استقبال بسيار زائران انجام شده است. مركز افكارسنجي دانشجويان ايران (ايسپا) نيز با هدف رصد هرچه بهتر و بيشتر اين حركت عظيم و كمك به مديريت اين فرآيند، طرح نظرسنجي از زائران اربعين حسينی را در مرزهای كشور انجام می‌دهد. اين طرح در سال گذشته نيز اجرايی شد و نتايج آن در شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان ارائه و مورد استفاده قرار گرفت.

وي ادامه داد: طرح نظرسنجی از زائران پياده‌روی اربعين سال جاري نيز از شنبه گذشته (5 آبان‌ماه) آغاز شد و هم‌اكنون پرسشگرهاي مركز افكارسنجي جهاد دانشگاهي خوزستان در مرزهاي شلمچه و چذابه و همچنين همكاران واحد ايلام، در مرز مهران مستقر هستند و پرسشنامه‌های مربوط را به زائران در حال بازگشت از عتبات عاليات ارائه می‌دهند و پس از تكميل، هفته آينده روند تحليل اين پرسشنامه‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha