۱۵ آبان؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی
کد خبر: 3759823
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

۱۵ آبان؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی در فضای مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ آخرین مهلت شرکت در ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در فضای مجازی پانزدهم آبان ماه است.

به گزارش ایکنا؛ ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی از سری برنامه‌های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا‌(ع) در فضای مجازی با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با سیره اهل‌بیت (ع) به‌ویژه حضرت امام رضا‌(ع) در فضای مجازی، تجلیل و تقدیر از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و تولید محتوا با رویکرد ارزشی، دینی و انقلابی در فضای مجازی برگزار می‌شود.
 
صفحات اینستاگرام، گروه‌ها و کانال‌های تلگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب که پیشینه فعالیت دارند برای حضور در این جشنواره باید کد شامد (شناسنامه الکترونیکی و محتوای دیجیتال) را داشته باشند که علاقه‌مندان برای دریافت شناسنامه الکترونیکی می‌توانند از طریق سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس www.samandehi.ir اقدام کنند.
 
تولیداتی مانند بازی‌های رایانه‌ای، نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای و همراه، انیمیشن و کلیپ‌های تصویری کوتاه با زمان حداکثر ۶۰ ثانیه، موشن گرافیک، اینفوگرافیک، پایگاه‌های اینترنتی و وب سایت‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و واقعیت مجازی و واقعیت افزوده که در بستر دیجیتالی همگی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
 
مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره سراسری تولیدات محتوای رضوی تا پانزدهم آبان ماه است و متقاضیان می‌توانند طرح و ایده‌های دیجیتالی رضوی خود را در قالب‌های اعلام‌شده از طریق تارنمای شمس توس به نشانی portal.shamstoos.ir و وب‌سایت (ghazvin.shamstoos.ir) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
 
‌انتهای پیام
captcha