خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی(ع) به زائران اربعین از استان‌های کشور
کد خبر: 3759940
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳

خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی(ع) به زائران اربعین از استان‌های کشور

گروه اجتماعی ـ مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) ضمن تشریح آمار اسکان یافتگان در این موکب بر این نکته تأکید کرد که زائران تمام استان‌های کشورمان در این موکب اسکان یافته‌اند.

به گزارش ایکنا از فارس، میلاد امیری‌نژاد، مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) امروز، 7 آبان‌ماه به تشریح آماری از وضعیت پذیرایی زائران اربعین حسینی در کربلای معلی پرداخت و گفت: موکب احمدبن موسی(ع) از تاریخ 27 مهرماه امسال میزبان زائران اربعین در کربلای معلی بوده است.

وی با بیان اینکه زائران تمام استان‌های کشورمان در این موکب اسکان یافته اند، افزود: آمار اسکان یافتگان در این موکب با توجه به نزدیک شدن روز اربعین حسینی، لحظه به لحظه در حال افزایش است به طوری که شب گذشته بیشترین تعداد اسکان را طی شب‌های گذشته در این موکب داشته‌ایم و امشب باز هم بیشتر خواهد شد.

امیری نژاد با تأکید بر اینکه تمام تلاش ما ارائه خدمات حداکثری به همه زائران است، گفت: طبق آمارهای پذیرش شدگان در این موکب زائران استان های اصفهان، تهران، هرمزگان، خوزستان، کرمان، خراسان رضوی، مازندران، مرکزی، همدان، زنجان، خراسان جنوبی، آدربایجان شرقی، یزد، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، قم، البرز، گیلان، سیستان و بلوچستان، قزوین، آذربایجان غربی، کرمانشاه و فارس در این موکب اسکان یافته و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین از تمام شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف شهرهای استان فارس اعم از شیراز، لارستان، مرودشت، آباده، فسا، کازرون، داراب، فیروزآباد، نی ریز، لامرد، ارسنجان، اردکان، جهرم، بوانات، سپیدان، استهبان، نورآباد، خرامه، اقلید، فراشبند، صفاشهر، سعادت شهر، زرقان، گراش، سروستان، کوار، خشت، قادرآباد، قیر، میمند، ششده، قطرویه، خاوران، رامجرد، اوز، بیضا، کنارتخته و غیره در این موکب اسکان یافته اند.

مسئول کمیته روابط عمومی و بین‌الملل موکب احمدبن موسی(ع) بر این نکته تأکید کرد که این موکب تا آخرین لحظه میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.

امیری‌نژاد در پایان اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات اسکان و پذیرایی به زائران اربعین کشورمان، ما یکسری خدمات را به زائران اربعینی که در این موکب هم اسکان نیافته اند اعم از ایرانی و غیر ایرانی ارائه داده‌ایم که از جمله مهم‌ترین آنها خدمات درمانی رایگان بوده است.

انتهای پیام

captcha