برگزاری پیاده‌روی دانشگاهیان پیام نور شهرکرد در آستانه اربعین
کد خبر: 3759960
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶

برگزاری پیاده‌روی دانشگاهیان پیام نور شهرکرد در آستانه اربعین

گروه دانشگاه - دانشجویان و مسئولین دانشگاه پیام نور شهرکرد در آستانه اربعین حسینی با پیاده‌روی و قرائت زیارت اربعین، در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله و یارانش عزاداری کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، هفت آبان ماه در این مراسم که در مسیر تپه نورالشهدای شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حضور دانشجویان در این پیاده روی، گفت: این پیاده روی از دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد تا جوار شهدای گمنام تپه نورالشهدا برگزار شد.
وی با بیان اینکه این پیاده روی در راستای اجرای شعائر حسینی برای نخستین بار برگزار شد، افزود: با همکاری مسئولین دانشگاه این مراسم همه ساله به مناسب اربعین برگزار می‌شود.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز در سایه فداکاری‌های شهدا است و آن‌ها این راه اربعین را باز کردند.
حجت‌الاسلام رئیسی شهدا را ولی‌نعمت‌های ما دانست و عنوان کرد: تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا و حمایت از پیاده روی جهانی اربعین از اهداف برگزاری این مراسم معنوی در جوار قبور شهدای گمنام بود.
انتهای پیام

captcha