محمدحسین علیزاده، کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» در گفت وگو با ایکنا از قم، گفت: خانواده هنری تبلیغی عقیق از مجموعههای فعال فرهنگی هنری است که به دنبال ارائه شیوههای نوین تبلیغی در عرصه قرآن و عترت است که در یک ماه گذشته اثر فاخر مهاجران الیالله را ویژه قاریان شهید منا منتشر کرد.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع کربلا و اهمیت پرداختن به روشهای نوین تبلیغی و به کاربردن شیوهها و فنون و قالبهای جدید هنری اولین اثر استاپ موشن گروه تبلیغی هنری عقیق تولید و عرضه شد.
علیزاده اظهار کرد: به قول سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی که میگوید: «سَر آن است که در طریق وصال به باد رود و جان متاعی است که هم او بخشیده است تا به بهای آن لقایش را باز خریم و سِّر آن که خون مقتول عشق را ثارالله گفتهاند نیز، در همین جاست»؛ این اثر هنری تولید شد.
کارگردان استاپ موشن «سِر اشک» اظهار کرد: تهیه کنندگی این اثر به عهده خانواده هنری تبلیغی عقیق بود که در دهه اول محرم امسال در شهر قم تولید شد و روز اربعین به نمایش در آمد.
وی تصریح کرد: این کلیپ که در سبک استاپ موشن تولید شده، ظرف یک ماه و با ثبت بیش از هزار فریم عکس، مرحله ثبت تصویر را پشت سر گذاشت.
علیزاده اظهار کرد: کلیپ سر اشک روایتی است ساده از واقعه عاشورا و استعارهای است از 72 لالهای که پرپر شدند و اشکهایی که جاری شدند که با تکنیک استاپ موشن به تصویر کشیده شده است. تکنیک استاپ موشن حس زنده بودن کار را بیشتر به بیننده القا می کند و آمیخته ای از هنر و صنعت است.
وی یادآور شد: علاوه بر مجری طرح که خانواده هنری تبلیغی عقیق بود امینحسین علیپور ایدهپرداز، مهدی بدوی تدوینگر و حسین رضاییفرد نیز کار صداگذاری این اثر را به عهده داشت.
انتهای پیام