تربیت ۲۱۸ کادر متخصص در دوره‌های آموزشی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3760145
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

تربیت ۲۱۸ کادر متخصص در دوره‌های آموزشی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: در دوره‌های آموزشی تربیت کادر متخصص در استان کرمانشاه طی مدن شش ماه نخست سال‌جاری ۲۱۸ نفر آموزش‌های تخصصی قرآن دیدند.

تربیت 218 کادر متخصص در دوره‌های آموزشی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به برگزاری دوره‌های تربیت کادر متخصص قرآن کریم در کرمانشاه، گفت: طی شش ماه نخست سال‌جاری 218 نفر در استان کرمانشاه آموزش‌های تخصصی قرآن دیدند.
وی افزود: این دوره‌ها با نظر اداره امور قرآنی به مظنور تربیت کادر مورد نیاز و متخصص قرآنی در استان برگزار شده است و این امر در مسیر احیاء فرهنگ غنی قرآن کریم در سطحی وسیع صورت گرفت.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: احیاء فرهنگ قرآن یک تکلیف و وظیفه الزامی است که در این راستا سعی می‌شود تا با ارائه طرح‌های مختلف به اجرای آن بپردازیم.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: اجرای طرح‌های قرآنی به ویژه در بحث تربیت کادر متخصص یکی از بخش‌های تعلیم و تربیت قرآنی است که باید نهادهای قرآنی بر آن همت داشته باشند.
وی گفت: تربیت کادر متخصص امروز یکی از نیازهای اصلی ادارات قرآنی است چرا که مراکز قرآنی بیش از پیش به حضور کادر متخصص قرآنی نیاز دارند و این مهم باید مورد توجه باشد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: در نیمه نخست سال‌جاری اداره امور قرآنی استان کرمانشاه نسبت به برگزاری طرح‌های تربیتی در رشته‌های تجوید، مفاهیم، صوت و لحن و روخوانی و روانخوانی اقدام و به تربیت کادر متخصص پرداخت.
حجت‌الاسلام محمدی در پایان تأکید کرد: رویکردی تربیت کادر متخصص در نیمه دوم سال‌جاری نیز در دستور کادر این اداره امور قرآنی بر پایه برگزاری دوره‌های آموزشی قرار دارد.
انتهای پیام

captcha