کتاب نقش بی‌بدیلی در نجات مردم از جهالت دارد
کد خبر: 3760263
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰

کتاب نقش بی‌بدیلی در نجات مردم از جهالت دارد

گروه فرهنگی - مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در زیارت اربعین می‌خوانیم که امام حسین(ع) خونش را برای نجات مردم از جهالت داده است، افزود: کتاب نقش بی‌بدیلی در نجات مردم از جهالت دارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه‌های علمیه استان، صبح امروز ۹ آبان‌ماه در آیین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب چهارمحال و بختیاری که با حضور امیرمسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان فرهنگی استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان افتتاح شد، همه ارزش انسان را به علم دانست و گفت: ابزار افزایش علم گسترش مطالعه کتاب و کتابخوانی است و باید جامعه و جوانان را به سمت کتاب و کتابخوانی تشویق کرد.
وی با بیان اینکه در زیارت اربعین می‌خوانیم که امام حسین (ع) خونش را در جهت نجات مردم از جهالت داده است، افزود: کتاب نقش بی بدیلی در نجات مردم از جهالت دارد.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کتاب را ابزاری موثر در نجات انسان‌ها از جهل خواند و اظهار کرد: انسان‌هایی که از جهل نجات پیدا می‌کنند از جهالت هم خارج می‌شوند لذا برگزاری این نمایشگاه یک کار حسینی و عاشورایی است.
حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب در استان به خوبی جایگاه پیدا کرده است و شاهد استقبال پرشور مردم از این نمایشگاه‌ها هستیم لذا باید در حمایت از ناشران تلاش کرده و کتاب را وارد سبد خرید خانواده‌ها کنیم.
وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های بزرگ کتاب استان شور و شوقی در بین مردم استان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: بخش چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید روح حاکم بر این نمایشگاه باشد.
انتهای پیام

captcha