اجرای نمایش‌های «نذر امداد» و «مسیر اشک» در موکب‌های خرم‌آباد
کد خبر: 3760296
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

اجرای نمایش‌های «نذر امداد» و «مسیر اشک» در موکب‌های خرم‌آباد

گروه فرهنگی ـ به‌مناسبت اربعین حسینی دو نمایش «نذر امداد» و «مسیر اشک» در موکب‌های شهر خرم‌آباد به اجرا درآمد.

نمایش‌های «نذر امداد» و «مسیر اشک» در موکب‌های شهر خرم‌آباد

به گزارش ایکنا از لرستان، مینا سپهوند، مسئول واحد تجسمی و نمایش حوزه هنری لرستان امروز، نهم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: واحد نمایش حوزه هنری لرستان امسال به‌مناسبت اربعین حسینی دو نمایش به نام‌های «نذر امداد» و «مسیر اشک» آماده کرد تا در موکب‌های شهر خرم‌آباد به اجرا درآید.
وی با اشاره به این‌که نمایش «نذر امداد» با نویسندگی محمد نوریان و کارگردانی کاوه نورمحمدی اجرا می‌شود، افزود: نمایش «مسیر اشک» نیز توسط مسعود بیرانوند تهیه شده است که از آثار تولیدی دفتر تئاتر بچه‌های مسجد واحد نمایش حوزه هنری لرستان است.
مسئول واحد تجسمی و نمایش حوزه هنری لرستان عنوان کرد: دو نمایش مذکور در ایام اربعین در دو نوبت ظهر و عصر در موکب‌های سطح شهر خرم‌آباد برای زائرانی که در مسیر رفت و برگشت به کربلا هستند اجرا می‌شود.
وی با بیان این‌که سال گذشته نمایش روایت شهادت حضرت عباس(ع) به نمایش گذاشته شد، تصریح کرد: این نمایش که از روایت شهادت حضرت عباس(ع) شروع و به شهادت شهید حججی ختم می‌شد در موکب‌های سطح شهر خرم‌آباد اجرا شد.
سپهوند خاطرنشان کرد: هفته گذشته نمایش صحنه‌ای «نطفه‌ای در بند» اثر کاوه نورمحمدی به اجرا درآمد که این نمایش نیز روایت زنان در جنگ‌های اخیر سطح جهان بود؛ تم اصلی این نمایش صلح است که به موضوع حضور زنان با مواجهه با داعش می‌پردازد.

انتهای پیام

captcha