هنر دینی زیستن را به نوجوانان آموزش دهیم
کد خبر: 3760304
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

هنر دینی زیستن را به نوجوانان آموزش دهیم

گروه معارف - عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تبلیغ دینی برای نوجوان‌ها صرفاً به دادن اطلاعات دینی محدود نمی‌شود چرا که فراتر از آن باید هنر زیستن دینی را به آن‌ها یاد دهیم.

هنر دینی زیستن را به نوجوانان آموزش دهیم

محسن کرمی، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه باید به نوجوانانمان یاد دهیم که چگونه دینی زندگی کنند، گفت: دینی کردن جوانان و تبلیغ دین برای آن‌ها صرفا به دادن اطلاعات دینی محدود نمی‌شود.
وی افزود: باید هنر دینی زیستن را به نوجوانان آموزش دهیم و به آنان یاد دهیم که چگونه زندگی کنند و در این راستا باید نیازهای آنان را بشناسیم.
کرمی اظهار کرد: در این راستا داشتن نگاه تازه با مضمون جدید که ارتباط با نوجوانان را فراهم می‌کند مورد تأکید است.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه تأکید کرد: برنامه‌ای مدون برای جذب جوانان و ترویج فرهنگ صحیح و سبک زندگی اسلامی باید داشته باشیم.
وی تصریح کرد: اگر ما غفلت کنیم دشمن برای جوانان ما برنامه خواهد داشت بنابراین باید برای حفاظت آنان تلاش کنیم.
کرمی با بیان اینکه سبک زندگی دینی مطالب بسیاری را در خود گنجانده است، افزود: آموزه‌های دینی ما بیگانه از سبک زندگی نیستند و موضوعی در این راستا نیست که در دین راجع به آن مطلب نداشته باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هنر دینی زیستن برای نوجوانان در واقع مشخص کردن سبک زندگی است.
وی در پایان تأکید کرد: در راستای یاد شده باید طرح داشته باشیم و تحولات را بشناسیم و آن را آسیب‌شناسی کنیم و جوانان را آنگونه که هستند بشناسیم.
انتهای پیام

captcha